Nonih, pääsiäisviikonloppu meni enemmän tai vähemmän arveluttavis tunnelmis, mut perjaintelle mahtu kivasti muskeleita ja tatskoja. :D

Nimittäin ku olin kokkaas mulle ja J:lle päivällistä, yhtäkkiä se sano not sillä olis mulle miesehdokas. Se meni laukulleen kaiveleen jotain. Kysy et suostuisinko treffeille, nyt olis mahdollisuus. No totaa... riippuu vähä kenen kans pitäis mennä. Mut paljastuiki, et nää olis semmoset sokkotreffit. Sit J tuli laukulta nyrkit ojos mun työ ja käski valita toisen. Entten tentten teelika mentten... tyhjä! Mut toisesta sitte paljastuiki se miesehdokas, joka oli... pikkuruinen ukko! Ilmeisesti pieni mutta pippurinen! :D

  

Ja tää oli oikeesti tosi pieni (näyttää mun handus isommalta ku mitä on). x) Siis liian pieni että voisin harkitakkaa tätä miehekseni. :D Onhan se rajun näkönen, tatskojaki löytyy ja muskelikas joo.. oikeen machomies. Mut.... mullahan on jo B, kookas ja vaffa ukko! ^^ Mihin mää toista tarvitten? Sitäpaitsi tuo muistuttaa etäisesti Neoa ainaki naamaltaan. 

Treffeillä selvis vielä notta son kotosin Suklaamunasta. :D