Dodiih, avokki on hääräilly ton videon paris ja sepä on melekeen valmis!

Päivä lähti käyntiin mukavasti vaikka tuliki valvottua miljoona vuotta. Heti ekana mä tälläsin pakkelit naamaan - meikkasin ekaa kertaa vain ja ainoastaa B:tä varte (et näytän sit hyvältä sen vieres^^). Noniin elikkä Big Brother tyyliin putskua pintaan vaaan ja tukka hyvin. Päällä mulla oli vain huppari ja mustat kalsarit, ihan rento asu vaan, koska aattelin en mä ja B niinku chillaillaan ja katotaan telkkuu tai jotain. :)

Sitten alkoi kuvaussessio ja näyttämölle astui Suomen näyttelijäkaartin kaunein ja hotein näyttelijätär eli minääääääääää!! xD Mä menin istuun sohvalle ja jätin B:tä varte tyhjän tilan. Sit istuin siin silleen ku oisin pidelly kättä B:n vyötäröllä ja kattonu sitä silmiin ja torsoon. Avokki kuvas mua edestä päin ja liikku sivulle. 

Seuraavaks mä avasin model viewerin ja valittin B:lle sopivan rennot vaatteet. Täs oli oikeestaan se osuus mitä pystyin tekeen videon eteen. Tai kyl mä sit vielä siirsin B:n 3d-hahmon avokin koneelle, et se sai liittää sen videoon mun viekkuun!

Alustavasti viedo näyttää hyvältä (ja hauskalta). Klipistä ei tullu kauheen pitkää, mut tunnelma välitty sitäki paremmin. :) 

Jahka ku avokki saa tänään viimesteltyä tuon videon - B pitää viel skaalata oikeen kokoseks :) - niin rupeen sitte miettiin videon tänne laittoa. :)