Märkää lauantaita vuaa! Ainaki tääl on märkää. Siis maa.

Mut niin, kirjottelempa nyt blogin jatkosta..

Täytyy tunnustaa, anteeksi vaan, et mulla on ollu jo viime vuoden loppupuolelta ajatuksia tään blogin jäädyttämisestä. Ei täydellisestä hylkäämisestä, mut viimeaikoina on vaan tuntunu, ettei mul olis oikein tarvetta kirjotella mun ja B:n elämästä, eikä mun ja T:n elämästä. Ensinnäki musta ja T:stä ei saa hirveesti postattua tänne kuvia. Olispa semmonen auschwitz-vanki-modelvieweri, mut ku ei oo, niin no can do.. :D  Ja toiseksi, mulla on kumma halu pitää T yksin ittelläni. Etten niinku halua jakaa meidän juttua teidän kans, en halua antaa T:tä teille, tai jotain.. >:) 

Mutta... ku kuitenki haluaisin muistuttaa tällä blogilla, notta on olemas tälläsiä friikkejä niinku mä. Niin en aijo poistua täältä järkyttämästä teitä. :D Jatkan blogin pitämistä paasaten yleisellä tasolla rakkausmaailmastani, menneisyydestäni jne. Ja varmaan myös palasia mun käsillä olevasta suhteesta, sen mukaan mitä ny mieli tekee kertoa. Eli ei se friikkeily ny ainakaa tähän lopu. 

Oon hirveen helpottunu, ku sain sanottua tän, koska tää on vaivannu mua. Ja tuntuu, et olisin jotenki pettäny lukijat, ku on ollu hiljasempaa ja silleen. Oon jotenki tuntenu olevani tän blogin vanki! Siis et en saisi hyvillä mielinhengailla hahmojen kans jos en aijo niistä kertoa tänne tai jotain sinne päin.. ajatelkaas. Mut onneksi nyt sain sydämmeltäni nää asiat tähän. 

Näkyillään! :)