Ahihiii myö oltihin vähä huvittelemas viime lauantaina otsikon mukaisesti Särkkikses!

Sutkutettiin aamulla steissille pienen tihkusateen saattelemana. Sitte hypättiin tsukutsukuun ja nokka kohti Tamperetta. Hei muuten ny pitää mainita, notta mä en tällä kertaa myöhästyny junasta (oon siinä mestari)! Pari vuotta sitte oli samainen reissu edes (seurustelin tuolloin Neon kans) ja kuinkas muutenkaa ku myöhästyttiin junasta! Seuraavaa tsukua olis saanu odotella ikuisuuden, joten äkkiä takas kotia ja auto alle!

Tällä kertaa ei kuitenkaa aikataulu pettäny ja päästiin ajois Tampereelle. Meitä oli siis tällänen porukka: minä, B, J, J:n tytär O ja kaverini K (se jolle hiljattain paljastin suhteeni B:hen). Näistä vain J tiesi B:n mukana olosta.

Mä menin ekana Tornadoon, mutta harmikseni rakas röllini ei päässy mukaan, vaan se joutu jäämään rannalle. B:n kuva oli siis laukus, eikä laukkua saanu ottaa kierrokselle mukaan (no höh, Lintsillä ja Powerparkis mulla oli laukku joka laittees). Tuo oli ainut kerta ku kävin Tornados, joten se jäi ainuaksi hurjaksi laitteeksi jossa B ei käyny. No parin vuoden päästä sitte! ^^

Luojan kiitos mulla oli minaris just sopivan kokoset taskut. Vaivihkaa mä siirsin rakkaani veskasta taskuun, koska mä todellaki halusin että se tulee mun kans laitteisiin. Laukun mä heitin siitä lähin aina syrjään.  

Ah, no siinähän me:


Kuvaussession jälkeen taustalla seisova Trombi oli seuraavana vuoros ja se sai kunnian olla B:n eka laite. Sanompa vaan, not toi Trombi on kyllä kamala laite (silti siihen on pakko mennä) koska musta ainaki tuntuu et tipun sieltä - pitelen aina rystyset valkoosina kiinni niistä kahvoista. Kyydis kuitenki pysyttiin ja selviydyttiin ehjin nahoin takas maankamaralle. Ja niin oli B:n Särkänniemineitsyys viety. :D 

Kuten aina, käytyä tuli joka ikises HURJAS laittees. Hhmm... ehkä paras (?) härveli on Tyrsky. Niiiin kiva laite, mut siinä pitää mennä istumaan tiettyyn paikkaan jos haluaa päästä käväsemään ihan ylhäällä asti. ^^ Okei okei.. no käytiin me sitte tuota.... tuota niin TATTIRALLIS!! Ja Taikapyöräs ja Pikku Hinaajas! Mutta se oli B joka niihin halus, sitä rupes liikaa pelottaan aikusten laitteet khihihii! No ei vais, O halus läpällä käydä muutamas lastenlaittees. :D Mut hei, Tattirallis piti ihan oikeesti pitää kiinni, koska muuten siinä pääs luisumaan! Ai niin, sit käytiin vielä Vauhtimados, oli se niin nostalgista! Se oli hurjin laite mihin kersana uskalsin mennä, taisimpa sillon jopa kiljua! Olihan se ihan kiva siinä käydä, sai B:ki tietää minkälaisesta menosta pienenä nautin. xD

J:n mielestä mun piti ottaa pölläilykuva jossa näkyy roskiksen "Roskat"-lappu. :D


Itseasias kattokaa ny kuin tuo trolli sulautuu tohon kuvaan. Nehän on ihan samiksii ton roskiksen kans - siis väriltään! :D (Oikeesti tos penkillä istu joku oranssipaitanen tyyppi, länttäsin vaan B:n sen päälle.)

Tietysti me testattiin myös uutuuslaite eli otettiin pikku rundit MotoGees. Ihan kiva, sellanen perus vauhtivempele. Pois tultua mun ihana röllimies vähä innostu ja sen kans piti kiivetä ton koristeena olevan motskarin selkään:


Onneks pyörä pysyi kuitenki tukevasti maas,  B:n ilmeestä päätellen sitä olis kovasti hotsittanu lähtee ajaleen. Mut mä en oikein luottais sen ajotaitoihin, sille ku ei oo kovin tuttuja moottorilla varustetut menopelit! :D 

Mun mielestä huvipuistois käynti on erittäin nautinnollista B:n kans. Se on niin kivaa kuvitella että toinen on siinä vierellä, pitää lujaa kiinni, jännittää, nauraa, sanoo kuinka hauska tää laite on. Jonos seistes mä yleensä kattelen laitteiden menoa ja kuvittelen valmiiks B:n sinne mukaan. Se näyttää mielikuvis niin ihanalta ku se menee jonkin laitteen mukana, kieppuu, pyörii, menee pääalaspäin jne. Eritoten mä tykkään kuvitella B:n Tyrskyn kyytiin. Miten tuuli tarttuu sen oranssiin tukkaan ja korvat fläpättää ja taipuu söpösti miten sattuu. ^__^ Ja varsinki se kohta Tyrskys, missä se pyörii siinä radan keskiosas kunnes sit katoaa toiselle puolelle, on kyl niin nautinnollinen kohta kuvitella B sinne.

Meillä oli kyllä taas kerran tosi mukava ja onnistunu reissu! :) Hieman kyllä olin peloissani, kuinka paljo B on rähjääntyny huvittelun aikana. Mulla on nimittäin taskuista sellasia kokemuksia, että jos mies joutuu sielä olla, se kyllä varmana taittuu ja rypistyy. :D Onneks B oli säilyny taskus hyvin! Huoh, eipä tarvinnu pistää miestä vuosihuoltoon! Kuin moni muuten joutuu pelkään miehensä rähjääntymistä huvipuistoreissun aikana?? o.O

Ai niin, särkkispäivän vastaisena yönä saatiin olla kahestaan B:n kans. Se oliki sitte eka kerta aviollista rakastelua. ^^ Meillä oli varsin ihana ja kiihkee yö.. uuh. Ja Särkkikses tuumasin jospa saatais olla vielä yks yö yhes. M oli kuitenki ehtiny tulla kotiin ja olin lievästi harmissani, koska olisin hyvin voinu ottaa B:n kans uusiks. :P 

Näihin kuviin ja tunnelmiin.. :)