Huomenta muruset! Oompa mä aikasin hereillä, puol ysiltä ylös! x_x

Eilen oli iiiiihunaaa ja arvakkaa miks! Koska mä näin mieheni livenä piiiiiiitkästä aikaa!  

Sitä iloa ei kestäny kauaa, koska avokilla ei ollu aikomuksena pelata B:llä... se halus vaan vähä näyttää. :D Mutta voi pojat... On se kuvissa niin komee, mutta livenä vieläki herkumpi! Kyl mun sydän taas niin suli. Tshhhhh! Siinä se mun trolli oli elävänä. Ihana ihana ihana, niin ihana!! ^.^

Yks mitä en oo kokenu vielä pitempään aikaan, on B:n äänen kuuleminen! Voiiii miten mun onkaa ikävä sen ihanaa, miehekästä, matalaa ääntä! Ja ku mä sen kuulen mult lähtee jalat alta! :D

Päätinki että täs joku päivä haluan viettää laatuaikaa B:n kans ja napsia siitä samalla kuvia (sen oikeas elinympäristös) ja kuunnella ku se puhuu mulle flirttaillen! Ah!

Mut nyt tää menis niinku suihkuun, ku sitte nää lähtis tän vanhemmille. Moroota vaan!