Khyl khyl..otsikko sen jo paljastaa mutta paljastampa tosiaan täällä erään tärkeän asian! Lupailinki paljastuksia jossain aijemmas aataminaikases kirjotukses. ;)

Ja asiahan on se, että me ollaan avokin kans menos naimisiin eli muutumme yhdeksi eli sulaudumme lopullisesti toisiimme. :D  Jep. Ollaan kaavailtu avioitumista tulevalle kesälle ja houhouhoh paljo on tekemistä. Ku pääsen tästä pirun koulusta lopullisesti eroon maaliskuun lopulla, sitte alkaa paneutuminen näihin häähommiin - vaikka vielä ei lukkoon lyötyä oo tuleeko koko hääjuhlaa olemaan! xD

Ah no sitten otsikkoon (meinasin kirjottaa vahingos "tosikkoon" ). Oikeastaan kun minä ja avokki avioidutaan, tavallaan avioidun myös B:n kans. Eikö näin? Koska käytännös kun siirrymme toistemme omistukseen, me omistetaan samalla myös kaikki mitä toisella on. Joten, ku mä meen naimisiin avokin kans, mä meen epäsuorasti naimisiin myös trollimieheni kans! Ihanaa! :)

No oli miten oli, mutta kyllä mä henkisesti oon valmistautunu ja vankasti sitä mieltä, että musta tulee B:n vaimo. Piste.

Sillon joskus aikoinaan keksin B:lle sukunimen, sellasen mikä sointuu sen nimeen mutta joka toisaalta on wowimainen. Ehdotin avokille että mitäs jos otettais B:n sukunimi meille! :D Se ei käyny, ku avokki ei halua ottaa toisen miehen sukunimeä. Höh. Olis ollu niin iiihanaa ottaa rakkaan B:ni sukunimi! Olis se sointunu mun nimeen. Sointuis meille kaikille Apinasta lähtien. Noh, aina ei saa mitä haluaa yhyyyyyyy! >_<

Minusta tullee rouva. Voi kauhia! :D