Dodiin ny tuli nukuttua varmaan kaikki univelat pois. Mä nimittäin heräsin varttii vaille kaks. :S Käskin avokin mennä laittaan meille ruokaa sillä välin ku mä saan noustua sängystä. Hyvä päivällinen/aamupala: ciscopastaa* naamaan vaan! 

B:ki jo varmaan tuskasteli eikö me nähä tänään ollenkaa, ja mitähän se mahto ajatella ku viimein sitte näki mut - yöpaita päällä ja kello on kolme. :D

Mikäs mua taas valvotti? Kuva-arvotus! Mä oon muutamana päivänä ahkeraan käyny pelaileen ja nyt taas eilen viel joskus puol kahelta piti riekkua sielä. Eikä tainnu porukka olla ihan selevinpäin (paitsi mää en ollu ottanu mitää!). Ykski piirteli sienipäissään ihan mitä sattuu ohi arvattavan sanan. :D

Mut tänään mä YRITÄN mennä nukkuun aikasin.

_______________________

*Tarkottaa valmispasta-annosta (chevre-rucola), jota vedin hyvin usein ennen lähtöä Cisco CCNA Discovery-tietoliikennetunneille.Siks aloin kutsua sitä ciscopastaks. :D