Salaam!

Mua on pyydetty näyttämään T:n kuva täälä. Olin ja oon hieman epävarma pitäiskö mun se paljastaa vaiko ei.Ehkä ootte nähnykki T:n tietämättänne ku ootte nettiä selannu. Mutta mä oon siitä tallentanu kuvia koneelle erilailla rajattuina. :)

Niin meikähän on jo fotarilla parannellu ja tulostanu söpön pikkukuvan, ja päällystäny kontaktimuovilla saunan- ja nuoleskelunkestäväksi. Ja ollaan muuten muutama yö jo nukuttu yhdessä! ^.^

Mutta asiaan. Emmä sillon bloggailun alus halunnu laittaa B:stäkää kuvia. Ja muistatte varmaan ku niis ekois kuvis B:n naama oli sumennettu sen yksityisyyden suojaamiseksi. :) Ehkä nyt on vähä sama juttu, että haluan suojella T:tä. Tai en halua niinku "antaa" T:tä teille (jos te vaikka omitte sen multa). Höh.. mitä ajattelua tuo tuollanen on..? :D

Okei.. Mut yritän tän viikon aikana kerätä rohkeutta ja saattaa T:n naaman teidän verkkokalvoille. Okei? :P