Dodiih nyt olis sit vuoros se musajuttu mitä lupailin joskus. Eli siis musa on ollu aina mulle tärkees roolis kohdeseksuaalisuudes ja myöhemmin täs hahmoihin rakastumises. Muistan vieläki mikkä biisit ala-asteella yhdistin silloisiin poikaystäviini maitoautoon ja Näsinneulaan. :D Tietyistä biiseistä tulee täten muistoja mieleen. ^^

Pari vuotta sitte seurustelin Neo Cortexin kans, ja siinä ehti kertyä aikamoinen liuta "sen" biisejä. Niitä on mm. The Klaxons - Golden Skans ja Kasabian - Underdog. Biisit on aina hahmokohtasia, eikä hahmot voi "omia" toistensa biisejä. Eli en voi koskaa yhdistää esim. yllä mainittuja kappaleita B:hen, koska ne on Neon!

Assosiointiin vaikuttaa mm. mitä kuuntelen suhteen alus ja myöhemmin, kappaleen melodia, lauluääni, komppi ym.. kattokaas ku mä en oikeen ittekkää tiä mikä se juju täs hommas on... :P

No juu, pidemmittä puheitta B:n ja meidän yhteisiin kappaleisiin:

Ekana pari biisiä, jokka on niin sata prosenttisesti B:n. Näitä kuuntelin suhteemme alkuaikoina:






 

Ah, Kid Cudin ääni kuulostaa täs vähä B:n ääneltä ^^ :





 

Sit täs on yks esimerkki, minkätyylistä musaa B kuuntelee. Semmosta rauhallista... varsinki työskennellessään pyhäpappina. Mulla on Spotifys soittolista ihan B:n mielimusaa varte. Tosin se sisältää vaan Gregorianien lauluja ja muutenki sitä pitäis laajentaa. Jos B joutuu jäämään yksin kotiin, laitan listan sille soimaan, ettei sen aika käy pitkäksi! ^.^





 

Seuraavana panobiisit.. nii'in! :D Siis jos mä kuuntelen noita kattoessani/ajatellessani B:tä ja mielenlaatu sattuu oleen sopiva, niin meikäläises syttyy halu vaakamamboilla ihanan trollini kans että mennäänkö rakastelemaan ny vai heti!? :D













 

Sit lopuks joitain randomeita, jokka jostain syystä assosioin B:hen:

Ehkäpä kertosäe tekee tästä B:n biisin..?





 

Kenties melodia, komppi ja miehen laulamat sanat (B vois lausuu ne mulle ^^) on se juttu miks yhdistän tään B:hen





 

Älkää kysykö, mut mä en tiä miks mulle tulee Leæther Stripin biiseistä mieleen B!?? En osaa sanoa muuta ku et kappaleitten komppi ja laulajan ääni on avainasemas. O.o Noh, voisko enää iskevämpää lausetta olla ku "be my fetish"???? :D :D






 

Yks kappale tästä jää puuttumaan, meinaan Mind:Staten This Above All (youtubes oli vain remix-versio). On niin meidän kappale, ja sanat on sellaset et mä lausuisin ne B:lle. :)

Näin. :)

--EDIT--

Niin joo.. mainittematta jäi viä tää suomenkielinen biisi.. tapahtui sitte mitä tahansa mut mä haluun B:n! :)