Hohhoh, vähänkö oon ollu väsyny muutaman päivän. Johtunee äkillisistä puun takaa tulelleista muutoksista.

No toissapäivänä rojahdin sänkyyn heti työpäivän jälkeen ja pakotin T:n siihen vierelle. Vajosinki sit niin syvään uneen etten kuullu ees ovikelloa, vaan havahduin hereille naama kuolas vasta siinä vaihees ku sisko soittaa niin oottako kotona. :D

Mutta eipä eksytä aiheesta, meinaan mun piti kertoa mitä mieltä M on T:stä. :)

Ajettiin eilen sen jääkaukalon ohi, jossa oltiin B:n kans luistelees viime vuonna. Sanoin M:lle et hei tohon tullaan sit luisteleen, minä sinä ja T, B:tä ei oteta mukaan. Tästä M närkästyi ja esitti vastalauseen. Sen mielestä B on mulle paljo parempi mies ku T. :D 

Myöhemmin saunas sitte vaadin perusteluja M:n väitteelle. Se sano, notta no ku B on kivemman näkönen ja värinen! xD Ja onhan B:llä ja M:llä muutenki yhteys, toisin ku T:n kans. M:n mielestä T ei oo niin kiva, vielä ku jutkuki on. Ahihi, no puolustin ensinnäki T:tä, ettei se hyvin todennäkösesti oo mikää jutku ja toiseksi muistutin, etten oo hylänny B:tä; edelleen se on ajatuksissani. :)

Mun mielestä on vaan hyvä kuulla M:ltä palautetta mun ihastuksista. Ja muutenki se on ollu ihan messis täs jutus, vaikka T ei sille ookkaa yhtää läheinen.

Noniin, ja torstai-ilta jatkukoon...