Noniin jee! Mä oon vihdoin tehny paluun wowin pariin! ^^

Siis alunperinhän mun piti alkaa pelata jo maaliskuun loppupuolella, palkinnoksi opinnäytetyön valmistumisesta, mut sit se vaan venähti ja venähti.. Noh, parempi myöhään ku ei milloinkaan! :)

Hahmoni E (joka siis on trollinainen, tottakai) on nyt levelillä 70 kun taas B on 82. Voi ah mä odotan sitä päivää ku nää voi sit mennä yhes.. siis tehdä tehtäviä ja käydä instansseis. Ja parasta olis jos B olis instansseis hiilerinä niin sit se vois parantaa E:tä! ♥ 

Nythän on kattokaas niin notta B on luisunu hyvästä takas pahaks pojaks. :S Hän toimittaa nykyään varjopapin virkaa. Yhyyy just ku meikä "käänty" hyvän puoleen ja tajus et Jumalan ees pittää elää nuhteettomasti. No mut vaikka me edustetaanki nyt toistemme ääripäitä näis uskonasiois, niin ei se haittaa. Tottahan mä haluaisin että rakas mieheni kääntyis takas hyväks, mut menee se näinki. Me kunnioitetaan toistemme päätöksiä ja valintaa uskon saralla. Uskonaisoista mei ruveta kiistelemään eikä me myöskää yritetä käännyttää toista omaan uskoon. Pietään omamme. :)

Hetken piti muistella, että mitenkäs sillä jäämaagilla oikeen pelataan, mut nopsaa huomas ettei Cataclysmin jälkeen ollu dramaattisesti muuttunu E:n taiat ja muut hommat. Nyt täs on pikkuhiljaa palautunu mieleen kaikki kivat taiat.. Mut arvakkaapa miten kauan (jumankekka sentään!) mä olin pelaamatta! No yli seittemän kuukautta! Aivan älyttömän pitkä aika pois wowista. Mun työharjottelun aikaanen kaveri, ku olin sinne opinnäytetyösovellustani kiikuttamas, sano mulle notta ookkahan sä vähä turhan ankara ittelles! ;) Mää sanoon että e! Opinnäytetyön tekeminen oli välillä niin kurjaa hommaa, että pitihän sen tekemiseen jokin hyvä kannustin olla! :)

Voi että, kyllä nyt on taas niin mukavaa! ^.^