Jiuh! Huhuh! Empä olis uskonu uskaltavani, mutta mä kerroin B:stä mun kaverille!!! 

Oon täs kesän aikana kasvatellu ajatusta, josko paljastaisin salaisuuteni. Välillä oon halunnu et eiku pysyköön tää vain salaisuutena, mut toisena hetkenä on taas kutkuttanu kertoo. 

Noniin, eilen siihen sitte tarjoutui tilaisuus...

Oltiin rantsulla kaverin kans ja tuli puhetta sen lesbokavereista, miten niiden suhde oli paljastunu sille ja sellasta.. ja kaveri sanoi voi kuinka söpöä. Siinä sit näin oivan tilaisuuden kertoa omasta jutustani. Meinasin jo perääntyä, mut ennenkö ehdin ees itte tajuta, olin jo lipsauttanu "mulla on toinen mies!".

No, sitte se oli menoa, jatkoin sanomalla ettei se oo ihminen ja jne. En kuitenkaa paljastanu minkälaisesta pelihahmosta on kyse enkä kertonu nimeäkää. Kerroin samalla että olin pienenä kohdeseksuaali. Se ei ollu ikinä kuullu moisesta! :D . 

Oikeastaan kaverille oli ihan helppo kertoa, koska se on tosi suvaitsevainen ja avarakatseinen. Se ei dissannu eikä nauranu, halas vaan monta kertaa lopuksi koska mua oli niin jännittäny. Sanoiki vielä, ettei pidä mua friikkinä (jota kyllä mielestäni itte positiivisella tavalla oon :D) eikä hulluna tai mitää. Ja miks pitäiskää, mähän oon aina käyttäytyny ihan tavallisesti, eikä mus oo ulkoisesti mitää viitteitä tälläseen. :) 

En myöskää maininnu et pidän tällästä blogia aiheesta.. jospa se joskus tänne eksyy varmasti tietää että minä se täälä... ^^