Me alettiin eilen T:n kans oikeen urheilullisiks. :D

Raahattiin ruhomme heti aamusta sotilasesteradalle. (Myös M oli mukana). Pääsin kaikki paitsi pari korkeaa estettä. Mulla on niin huono ponnistusvoima kintuus. Niin ja sit semmosta ryömimiskohtaa en menny kusiaasten pelos. Jos olis ollu hanskat mukana olisin sen voinu mennä.. :D Niin ja mä muuten meinasin lähtee sieltä saman tien meneen ku oltiin saavuttu paikanpäälle. Huomasin siel pari lentokusiaasta, ja lähdin jo juokseen poispäin repien T:tä perässäni. Sanoin notta mää en tänne jää. Se ny viä menee jos niitä on muutama maas, mutta että vielä lentelee ilmas niin uhhuh uulalaa. Nou nou. 

T vähä naureskeli mun paniikille ja sai mut lopulta rauhottumaan. Lisäksi M sano, nottei me ny täältä mihinkää lähdetä ku ollaan kerta tänne asti tultu. Lopulta meillä oli sit oikein kivaa, T:ki pärjäs hyvin vaikka mä epäilin et sen maha olis sen tiellä.. x) (ei se mikää pläski oo, mut siin videolla näyttää ku sil olis lievästi mahaa.)

Illalla päätettiin mennä riisumaan talviturkit. Kello oli lähemmäs kakstoista, ilma viileää eikä jokivesikää antanu enempää armoa. Se hyvä puoli oli sekä lämpötilas että ajankohdas, ettei siel ollu meitin lisäks ketää (edes siideriteinejä). Asutettiin laituri ja stripattiin samantien uikkareille. Hyi että oli muuten kylmää vettä! Mä annoin itteni kaatuu selälleni sinne - kiva tapa heittää talviturkki. Ja kyllä oli taas miekkosella hauskaa mun sielä huohottaes. :P Hän itse tarkeni oikein hyvin...

Että semmonen hulinapäivä eilen. :)