Psykan kans on vähä sivuttu mun ihastumista esineisiin sillon kersana. Se mietti, josko tietyt esineet olis ollu mulle tärkeitä tai merkittäviä. Kerroin nimittäin eräästä kummallisesta haarukkaunesta, jonka näin palttiarallaa 4-5 vuotiaana, ja muistan sen yhä. :D

Jännä kyllä, muistaakseni en ollu ikinä kiintyny mihinkää esineeseen.  Toisaalta oli esineitä, joita suorastaan vihasin ilman mitää järkevää syytä. On useita ihmisiä, jokka on kiintyneitä johonki omistamaansa tavaraan, esim koska "oon käyttäny sitä vuodesta 1 ja 2" tai "se on ollu tuos niin kauan ku muistan". Mut mun ihastuminen esineisiin ei ollu mitää tavallista kiintymystä, koska siinä oli romanttinen ulottuvuus ja kaikenlisäksi osa esineistä ei ollu kaiken aikaa nähtävilläni. 

Myöhemmin esineet vaihtu hahmoihin. Mun tekis mieli koota oikeen semmonen lista, mihin koittaisin muistin syövereistä heittää kaikki hahmot, esineet, rakennukset ja möltit ja möhkäleet mihin ikinä oon ollu ihastunut/rakastunu. Siitä vois tulla ihan mielenkiintonen mut viittiskö sitä tänne laittaa yksityisyyden takia.. tuonne Peikkoluolaan sen ainaki vois laittaa. Mut kattoo ny. :)

Miks tälläset asiat pyörii mun mieles? Koska näitä tosiaan on sivuttu psykan keskusteluis ja lisäksi mulla on täs projektina vetää vanhoja vhs:iä (mm. kotivideoita) koneelle. Eilen yks niistä muistutti (kaveri siinä vähä kiusoitteli muttei paljastanu mitää), että olin aikoinani ihastunu pariin pokemoniin. :D

Mukavat päivänjatkot vaa ja hei sehän on kohta pidennetty viikonloppu(pääsiäinen) edes! :P M lähtee muualle, J tulee tänne visiitille ja pitäisköhän mun tutustuttaa J T:hen...