Löysin netistä sivuston jossa on erilaisia testejä ja kyselyjä. Alla oleva on yks niistä.. Ajan kuluksi vastailin parisuhdekyselyyn musta ja B:stä. :) Kysely plus muuta mukavaa löytyy täältä.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Huomaat kumppanisi puhelimesta löytyvän viestejä tuntemattomilta naisilta/miehiltä. Mitä teet? Ei sil oo kapulaa. :P

Luotatteko toinen toisiinne, vai onko mustia sukkia havaittavissa? Meillä on 100 %:nen luottamus!

Miten riitelette? Ei mitenkää. Paitsi ehkä mun mielikuvituksen kautta.

Mitä mieltä ulkopuoliset (perhe, ystävät..) ovat suhteestanne? Ei ne tiä mittää meidän suhteesta. :P

Otatteko päivän kerrallaan vai oletteko liikkeellä pitkällä tähtäimellä? Pitkällä tähtäimellä tietenki. :)

Oletko koskaan tutkinut kumppanisi sähköpostia? Ei se omista meiliä.

Jos vietät aikaa poissa kotoa, oletko huolissasi siitä mitä kumppanisi tekee kotosalla? No en.. ku mä tiän tasan tarkkaan mitä se tekee.

Kumppanisi tulee aamuyöstä kotiin juhlimasta. Miten reagoit? Antaa äijän mennä nukkuun. Kyllä sitä saa joskus hauskaa pitää. :)

Huomaat kumppanisi tiiravilen ohikulkijoiden takamuksia. Miten reagoit? Pökkään sitä kylykeen ja katton tuimasti. >:| 

Puhutteko koskaan tulevaisuudesta? Kumpi suunnittelee innokkaammin? Tottakai puhutaan! Mä taidan olla innokkaampi suunnittelija.

Millaisen ensivaikutelman annoitte toisillenne aikojen alussa? Ajattelin et B on hyväsydäminen, kiltti ja rauhallinen. B taas sai semmosen kuvan, et oon hiljanen ja etten oo ettiis mitää yhden illan juttuu. :)

Flirttailetteko koskaan muille kuin toisillenne? Eipä juuri oo tarvetta.

Kumpi asettaa kaapin paikan, sinä vai kumppanisi? Mä.

Mikä hänessä ärsyttää sinua, entä toisinpäin? B on vähä hiljanen eikä koskaa sano vastaan! :D B:tä ärsyttää varmaanki mun marmatus..

Miten reagoit kumppanisi ystäviin, jotka ovat samaa sukupuolta kanssasi? B:llä ei oo naispuoleisia ystäviä.

Miten hän reagoi sinun vastaavanlaisiin ystäviisi? Asia on sille ok.

Ihastuitko ensin hänen ulkonäköönsä vai luonteeseensa? Jaah.. öh.. luonteeseen?

Miten vietätte aikaa yhdessä? Viihteen paris, syöden ja juoden, matkustellen, rentoutuen.

Kumpi tekee aloitteen seksiin - sinä vai hän? Mä useimmiten.. mut B:ki osaa yllätää! :P

Millainen suhde teillä on toistenne entisiin, entäs omiinne? Mä en tiä onks B:llä ees ollu ketää ennen mua! B hyväksyy et mul on ollu elämää ennen sitä. Mua ei vois vähempää kiinnostaa mitä exälle nykysin kuuluu.

Kumpi teistä on siistimpi, kumpi sotkee enemmän? No mä taidan sotkee enemmän.. B on aika siisti mies! :)

Onko suhteessanne esiintynyt pettämistä tai valehtelua? Ei.

Millainen suhde teillä on toistenne vanhempiin? En oo koskaa nähny B:n vanhempia (kummaltakohan son periny komean ulkonäkönsä?). Omilleni en oo B:tä uskaltanu esitellä.  

Kuinka juhlitte merkkipäiviänne (kuukausi-tai vuosipäivä) ? Tekemällä jotain kivaa. ^.^

Lopuksi: Kauanko suhteenne on kestänyt tähän päivään mennessä? Vuosi ja 5 kk.