Paitti että mä en osaa lautailla. Mä laskettelen suksilla, ja varmaan viimeks yläasteella oon ollu rintees... :( Pysyisinköhän mä ees pystys enää.. Oon mä joskus laudan päälläki taiteillu, mut eipä siit mitää tullu. xD Mut on lautailu mun mielestä paljo coolimpaa ku suksittelu. 

Just sen takii päätinki, että B osaa laskee lumilaudalla. Siispä kattokaa:

Aika mageeta vai mitä. B:llä on oikeen villapaita päällä, koska rintees tulee helposti vilu. ^^

Tänä talvena on muuten luvas lisää talviurheilua by B. Aikeis olis mennä ainaki luisteleen ja pulkkamäkeen. B sopii ihmeen hyvin oikeisiin kuviin. Tuoski hän on niin aidon näköönen. :)

Ai niin ja täs on muuten viime talvelta kuva ku B oli hiihtelemäs. Mä en hiihdosta niin välitä (pienenä tykkäsin siitä) mut rakas peikkoni näytti nauttivan siitä sitäki enemmän:

Laitoin miehelleni oikeen kaulaliinan, ettei kurkku jäädy ja sitte noi lasit on muuten aika coolit. Mua on aina naurattanu toi kalan näkönen urpo äijä tuol takana! xD