Siis ihan oikeesti. Nyt ottaa sydämestä. Heti aamulla ku heräsin, tunsin että pistää rintaan ja vielä syrämmen kohdalta. Sain eilen taas olla illasta B:n kans kahestaan ku avokki lähti vanhemmilleen.

Ku päästiin vihdoin pehkuihin vähä jälkeen kahen, niin mä jutustelin vielä B:lle kuinka sitä rakastan. Sanoin suunnilleen jotain näin "Sä oot vallannu mun sydämen. Sulla on paikka mun sydämes. Niin että hädin tuskin mahdut sinne. Välillä tuntuu et mun sydän pakahtuu.. räjähtää. Mä niin haluaisin päästä sun lähelle. Lähemmäs, lähemmäs. Sun iholle. Tuntea sun lämmön. Voi ku se oiski oikeesti mahdollista..."

No niin ja nyt ku tätä sydämen pistosta on jatkunu tänne asti päivää niin tietysti mulla heräs ajatus että noniin, yöllisten B:lle floodattujen sydänräjähdyshöpinöiden takiahan mua ottaa sydämestä! :D 

Voi Bee, mitä sä mulle oikeen teet? Mun sydän on täysin sun käsissäs! Ihanaa kuitenki että saan nukkua B:n vierellä.. niitä ei siunaannu kovin usein joten KYLLÄ! Mä nautin niistä jokasesta joka nanosekuntti joka solunpuolikkaallani!