Noniin, mä kävin kotonakotona leipoos pari herkkuu häihin. Ne oli sellasia et ne voi onneks laittaa pakkaseen, ni ei tarvi päivää ennen häitä vääntää. Muuten, uskokaa tai älkää, mut leipomises tarvitaan myös vasaraa! :D

Sitte mua alkoiki jo huolettaa. Meitin puolelta järjestetään tietyt tavarat ja tilipehöörit häihin, ja hetken näytti siltä että vielä tää homma karkaa lapasesta jahka on koskaa handus pysynykkää. Asioista ja ajankohdista saatiin loppujen lopuks päätettyä. Huh ja helpotus. :)

Posti tipautti eilen mulle paketin, joka sisälsi hiuslisäkkeen kampausta varte. Mun oma tukka on niin onneton et kyl se ny jotain ekstraa tarvii. Nii ja sitte mä keksin ratkaisun miten saan tyrkättyä kriipperin kakunkoristehemmojen taakse jononjatkoksi. ^^ Tehtävälistä alkaa tästä pikkuhiljaa huventua. :)