Kerrankin mun oli helppo keksiä nimi jollekkin asialle, meinaan tälle mun blogille. Eikä siinä menny ees kovin kauaa. Mulle ei nimimerkkien, otsikoiden, profiilien tai hahmojen luonti ole tosiaankaan helppoa! Viimeksi taisin tehdä wow-hahmoa jotain puolitoista tuntia. Piti valita tukka, kasvot, ihon väri, lävistykset.. siis aivan liian paljo kussakin vaihtoehtoja - ikuisuushan siinä menee. Sitten kerran tein avokin X-Boxiin hahmon niin tais viedä pari tuntia... :S No mutta tulipahan mieleinen. Ja siis mitää tommosia ei tehdä hutiloiden, niiden pitää olla just tip top nimineen päivineen. Mulla on viehtymys tyttöjen nimiin, tykkään kaikista kummallisista ja erikoisista nimistä. Hahmon/profiilin luonnissa se nimen keksiminen on vaikeeta, ku pitää antaa kauniisti sointuva, erikoinen nimi, muttei kuitenkaa sellasta mikä kuulostaa tyhmältä.. No joo mutta asiaan!

Kuuraketin rakastajatar

Meillä oli pienenä kirja nimeltään Kanien Kuumatka. Niillä kaneilla oli porkkanasta valmistettu oranssi kuuraketti, jonka kuva yhellä sivulla sykähdytti mua (silloin pienenä). Ylläri ylläri, mä siis ihastuin tähän kirjan kuurakettiin ja hihkuin siitä aina siskolleni. :D Olin saanu joskus jostain punaisia sydäntarroja, ja yhden mä liimasin siihen kuuraketin päälle! ♥ Se oli sen merkki, että mä kuulkaas ny rakastan tätä rakettia! Tää ihastus kuuluu varhaisimpiin mitä muistan, mutta ensimmäisen titteliä se ei saa.

Ku mulle napsahti idea alkaa bloggaamaan eriskummallisista rakkauksistani, viehkeä Kuuraketti lapsuudesta pomppasi ekana mieleen ja kuin itsestään blogin nimivaihtoehdot  alko pyöriä sen ympärillä. Kävin mielessäni läpi kaikenlaista tyyliin mä oon rakastanu sitä kuurakettia, mä oon ollu sen tyttöystävä... sitte se valkeni: KUURAKETIN RAKASTAJATAR!! Varsin omaperäinen nimi, mutta jolla on itselleni suuri merkitys. Ja antaa viitettä rakkausmaailmastani! :)

Kollasin yks päivä kotonakotona kaappeja löytääkseni tuon kirjan. Mutta eihän sitä ollu missää. Heitetty roskiin. Harmin paikka. Olisin nimittäin skannaillu tähän kuvia raketista, mutta nyt joudutte tyytymään tohon linkin takaiseen enklantinkieliseen kansikuvaan. :P