Kaikille lienee päivän selvää, et toi mun peikkomies on WoWista kotoosin. Ehkä kummastelette pelaanko kyseistä peliä itte ollenkaa? Vastaus: kyllä pelaan!

Mulla on samalla serverillä, mis B on, hahmo - kuikan ollakkaa, trollinainen! Alotin WoWin pelaamisen keväällä 2010, jokin aika sen jälkeen ku olin ihastunu (rakastunu) B:hen. Nyt toi mun trolliämmä E on jo 68 levelillä ja odottaa pääsyä Northrendiin. E on jäämaagi, jolla on aikas helppo  pelata ja instansseis tekee suhteellisen kovaa dps:ää (vahinkoa). ^^ Mulla on myös toinen hahmo, blood elf hunter (verihaltija mettästäjä) samalla servulla. Se on jotain 20-30 levelillä muistaakseni. Voi kiesus siitä on niin kauan ku oon viimeks pelannu.. kesällä..voi ääh niin ei kato voi muistaa. 

Juu ja sit mä pelaan ainoastaan avokin kans yhes. Ja aina ku me pelataan, alan puhua silleen "lasten kielellä" tyyliin "tää menee ny tänne ja sit nää jäis niinku tähän". :D Mä pystyn niin samaistumaan niihin hahmoihin joilla pelaan, jotenka pelaan kuin olisin itte se hahmo. :)

Mutta älkääs ny liikoja ajatelko, mä en tosiaan oo aina ollu WoWin ystävä. En en, kysykää vaikka avokilta. Ennen ku kohtasin B:n, VIHASIN WoWia! En voinu ymmärtää miten aikunen mies pelaa sellasta lapsellista typerää peliä.. Enkä sallinu aina WoWin peluuta avokilleni.. -.- Mutta onnellisten tapahtumien myötä mielipiteet muuttuu! :) ♥

En oo siis neljään kuukauteen pelannu WoWia - vitsit miten aika meneeki äkkiä. Ja vielä pitäis odottaa noin kuukausi että pääsee pelaan eli VASTA HELMIKUUS ou mai kaat auttakaa!

No ei, mutta syy taukoon on varsin hyvä. Syksyn ajan koodasin web-sovellusta opinnäytetyönä eräälle asiakkaalle ja nyt tammikuun aikana pitää opinnäytetyön teoriaosuus kirjottaa (voi tylsyys!). WoWin pelaaminen on siis palkinto mulle opinnäytetyön valmistumisesta! Aika hyvä kannustin vai mitä! ;)

Vitsi että ootan niitä päiviä ku E ja B voi yhes juosta instansseja. Niin, siis WoWissa E sitten edustaa mua B:lle ja ne on niinku rakastavaiset siel! :)

Uhhuh tulipa pitkä teksti - en tiä vaikuttiko toi mustaherukkaviini tähän - mutta selvensimpähän ny tämänki asian teille! ^^

E (mun hahmo) ja B Zen'jin Villagessa joskus ku E oli vasta level 11. B oli niinku auttamas sitä, oli turvana ja silleen. ^^