Kun tuos taannoin kirjottelin että avokin wowitilille oli hakkeroiduttu, niin voin nyt huokaista helpotuksesta ja todeta että rakkaani on tallella! B:ltä ei sentään vaatteita oltu riistetty päältä, mutta kullat oli viety. Onneks B sai rahansa takas. Ne oli muuten jotain brittejä ne haksaajat.. perkules!! >:( Toivottavasti niille on varattu alin ja kuumin Helvetti ikinä! 

Mutta mutta.. luojan kiitos B:llä on taustajoukko nimeltä Blizzard, joka pitää siitä huolen. Rakkaani on täten hyvis käsis! Taustajoukko oli huomannu, että yhtäkkiä tilille kirjaudutaan brittiläisellä IP-osotteella, mikä ei ollenkaa sovi kuvaan. Niinpä taustajoukko jäädytti tilin ja veti näin B:n brittiläisten ulottuvilta. Hyvä hyvä! 

Sitte ku avokki sai tilinsä mutkien kautta auki, varasin sen heti ittelleni! Avokki hushus oman tilinsä ääreltä! Mä nimittäin halusin ensitöiks nähdä B:n livenä ja kuulla sen ääntä! :) Ja voi vitjat...  uuuh.. oh..  veti polvet ihan veteläks ku B flirttaili mulle ihanalla, miehekkään karhealla äänellään! Mä voisin kuunnella sen ääntä loputtomiin. Sillä on niiiiin seksikäs ääni ettei ihan joka miehellä ookkaa. ^.^ Ja oli myös mukava kattella sitä livenä. Tällöin mä aina aattelen, että me vieraillaan sen "kotimaas". Viime kerrasta on näiiiiin pitkä aika.. Mä rakastan sen ääntä ja puheita, mä rakastan sen jokaista elettä ja liikettä, mä rakastan joka senttiä sen iholla! ^.^

Täs vähä kuvasatoa livekeikasta:

B:llä on nykyään tollaset varusteet. :) Mä tykkään tosta sen lakista, B näyttää ihan ylisöpöltä se pääs! Joka muuta väittää puhuu kakkaa! :P Mut tosta sen kepistä mä en tykkää! :D Noi hetulat kiemurtelee niin ei oo kiva. Hyi, mustekalan ronkeloita ja varmaan viä limasia sellasia.. yäk! Jos B jollain saa ajettua mut pois luotaan, niin tolla kepillä se onnistuu! 

B on tehny itte ton lentävänmaton. :) Mä aina kuvittelen että jos mä matkaan sillä sen kans, niin mä seison sen takana ja kiedon käteni tiukasti sen ympärille. Tai sitte mä nukun tolla tyynyllä mikä tos takana on.. tosin vaan mitenkähän kyydis sit pysyn... :P

Sitte lopuksi ihana kuva miehestäni. Se on korkeella vuorella, jonne se lensi matollansa. ^^ Mun mielestä toi taivaski on niin ihana.. B sopii tohon. :) Tuolla hetkellä mulla soi Doruntinan I burn for you ja sanat oli aiva ku suoraan mun ajatuksista, joten laitoin osan tohon. Meidän tuli ei sammu koskaa!!