Terve mieheen! Ompa taas kulununna aikaa viime kerrasta mut ei hätiä mitiä täälä taas! :)

Otsikkoki paljastaa, et nyt olis tarkotus tuoda meidän 20.8 tapahtunu risteily päivänvaloon. Ja juttuhan ei tuu yhtää jälkijunas! :D

Noniin eli... matkahan alko siitä ku M vei meidät linkka-asemalle. Mietiskelin kauan kulkuvaihtoehtoja (oma kosla, tsukutsuku tai bussi) niin päädyin sitte matkanjärjestäjän bussikyytiin. Ei tarvi itte huolehtii perille pääsystä, ei oo typeriä vaihtoja - eli saatiin vaan ahtautua bussin takapenkille ja nauttia huoletta matkasta. ^.^


Mä otin tietty halvimman hytin, ja laivaan astuttuamme suuntasimmeki sit kulkumme poooohjalle autokannen alapuolelle. Mut hei, kun on ihan pohjalla niin sielt on tie vain ylöspäin, eiks je!? ;D Sitäpaitsi yhtähyvin pohjalla nukkuu (paitsi keväällä jäiden lähdön aikaan) ku jossain sviitiski. Seurasi ankaraa hytinmettästystä, ja pitiki kulkee sitte aiva keulaan asti ja sieltähän se löyty, 2080 (kuvassa oikeanpuoleinen ovi). Vasemmanpuoleinen taas oli semmonen ahdas häpeäkomero, joka oli varattu tuhmille trolleille jokkei jostain syystä osais käyttäytyä.

Heitettiin kamat hyttiin ja lähdettiin samantien kannelle kahtoon paatin erkaantumista satamasta. Oli yllättävän lämmintä eikä tuulikaa ollu niin pureva. Heilutettiin saaristolaisille ku ne heilutti eka meille. Nojattiin kaiteeseen ja siin meidän takana oli rastatukkaäijä, joka sitte varmana poltteli hamppua. Se istu yksin siin penkillä kaljat seuranaan, ja oli niin ilosta veikkoo että - pössytteli ja hymyily vaan kokoajan. :D Me vaan B:n kans kattottiin not ompa äijällä hauskaa yksinään.

Mä olin ainaki niin helvetin onnellinen ku mul oli B siinä vierellä ja sain jakaa sen kans ne maisemat ja kaikki. :) Oikeen rakastavaiset lemmenlaivalla. ^.^

Sitte mentiin taxfreehen ostaan viinaa. Ihan peruskossua taisin ostaa en muista. Mut tarkotus ei ollu juodakkaa paljoa, koska mä halusin nauttia meidän ekasta yhteisestä matkasta suhteellisen järjissäni.


Ryyppäämistä hytis, mikä oli ehdottomasti kiellettyä! :P Mutta kukapa sitä ny EI tekis? Samalla mä söin jotain perunarieskoja, joita olin ottanu matkamurkinaks. Mä olin viikolla miettiny kaupas M:lle ostanko rieskoja vai karjalanpiirakoita. Meitä rupes hymyilyttään aina ku puhuin rieskoista, koska molemmille tuli rieska-sanasta mieleen B viitaten sen nimeen. :D Tuon assosiaation perusteella päädyin sit rieskoihin. Nii ja mä en syöny niitä sen viinan kans vaan ihan mehun. :D

Sit lähdettiin kierteleen paattia. Käytiin läpi disko ja yökerho ja välillä käytiin kannella. Täs vaihees totesin, että meidän yhteinen risteily ei nyt ihan mee niinku pitäs. J varoitti, että yksinäiset naiset on laivalla vapaata riistaa - ja totta se oli. Mun kimpus oli miehiä ihan liiaksi asti - oli ryssää, vanhempaa miestä, joitain nuoria normikundeja ja sit muutama it-äijä. Miks muuten aina törmään johonki it-äijiin?? No ei siinä ainaki on sitte yhteisiä aiheita mistä jutella.

Mun mielestä mun ja B:n ilta meni vähä pipariksi ku lähes kokoajan siinä pyöri jos jonkimoista erkkiä, omaa rauhaa ja soppea meille oli vaikee löytää. :/ Yritin parhaani mukaan vältellä miehiä ja edes kattomatta niihin, mut aina joku hoksas aaaa katos tässähän on tilaa ja vielä akka näyttää olevan yksin. Ja oon vähä liian kiltti niinku et en osaa lähtee tilanteesta pois ku koen sen epäkohteliaaks varsinki jos toinen on ihan asiallinen.

Olisin halunnu istuu siel diskon yläparvella, nauttia musasta ja drinkistä ja käydä vähä tanssiis B:n kans. Mut ei. Äh. Ehkä mun pitää pukeutua seuraavalla kertaa mahdollisimman epäviehättävästi, koska sain kommenttia seksikkäästä, miehiin vetoavasta pukeutumisesta. Luulen tosiaan että vaatteilla oli osuutensa ettei saatu olla rauhas. Mä tykkään laittaitua sillon harvoin ku johki meen, ja mun tyyli on mitä on. Pukeudun itteäni varte ja niin et mä viihdyn. Ja toki ajattelin olla myös B:lle silmänilona.

Totean vaan, et J:n kans risteilles mä pystyn keskittyyn B:hen paaaljo paremmin ku "yksin" risteilles. Johtuu varmaan siitä että saan olla "turvas" miehiltä koska epäilemättä mä ja J näytetään parilta.

Valvottiin tosi myöhään ja hyttiin päästyä käytiin suihkus. Ei mahduttu sinne yhtäaikaa koska koppi oli niin ahdas, jopa B:lle yksistään. Ja sitte me... rakasteltiin hytis ja se oliki meille eka kerta laatuaan. Näin oli hytin sänky korkattu siinä tarkoitukses! ^^ Laitettiin vielä valojaki himmeelle että oli mahdollisimman tunnelmallista. Sen voin sanoa että oltiin ihan sikaväsyneitä eli ei siinä kauaa jaksanu lemmiskellä, mut kovin onnellisena ja raukeena nukahdin B:n viereen.

Seuraavana päivänä mentiin kannelle tuulettuun ja tervehtiin aurinkoa, ja sää ja maisema oli mitä kaunein!

Ja mun mies mitä komein! ^^


Son niiiiin ihana eikö niin! Siin mun rakas nojailee kaiteeseen ja kattelee kauas merelle mis tuskin näkyy saaren saarta. Kivan värinen ja raikas foto. :)

Tuliaisiksi ostin M:lle jotain Strohia ja ittelleni karkkii. Ei varmaan ikinä oo ollu sellasta risteilyä etteikö turkinpippureita lähtis taxfreestä mukaan! :)

Ah että semmonen risteily! Seuraavaa odotelles... :)