Kirjoitan nyt ihmissuhteistani, kun eräs kommentoija oli pyytänyt sitä. 

Aiemmista kirjoituksista on varmaan tullut selville, että en siis kohdista tunteitani ainoastaan fiktiivisiin hahmoihin, vaan kykenen myös rakastumaan ihmisiin. Vaikka olen bi-seksuaali, en ole koskaan seurustellut naisen kanssa, paisti yhtä päivää lukuunottamatta..  Olen suurimmalta osin miehiin päin, mutta ihastuksia naisiin tulee silloin tällöin. En ehkä perheenkään takia voisi seurustella tytön kanssa, koska pelkäisin liikaa mitä he ajattelevat tai vaihtoehtona olisi piilotella suhdetta, joka toisi vain ongelmia sekin. Kotopuolella äiti ja isosisko muistavat kun olin ihastunut maitoautoihin sun muihin, mutta en enää nykyään koe tarpeelliseksi sanoa heille: " Hei täs on mun uus mies B, tää on trolli World of Warcraftista!" ^.^

Olen tällä hetkellä avosuhteessa vuotta vanhemman miehen kanssa, olemme seurustelleet noin 1,5 vuotta, joista tuon puoli vuotta olemme olleet kihloissa ja suunnittelemme naimisiinmenoa kesälle 2011. Suhteemme on hyvällä pohjalla, tulevaisuudessa näen itseni hänen rinnallaan. Tämä on kaikkiaan kolmas seurustelusuhteeni.

Aloin ensimmäistä kertaa kertaa seurustella ihmisen kanssa ollessani 16. Ammattikoulussa seurustelin kaksi vuotta luokkalaiseni, 7 vuotta vanhemman miehen kanssa, mutta suhteemme kaatui ainaisiin riitoihin, jotka johtuivat minusta. Lisäksi seurusteluaikanamme ihastuin Erzsébet Báthoryyn, jonka kanssa seurustelinkin noin vuoden.

Hain Suomi24:n masennuspalstalla kirjoitteluseuraa samanmielisestä, ja minulle vastasi minua 19 vuotta vanhempi mies. Kirjoittelimme noin puoli vuotta, jonka jälkeen tapasimme ja vähän sen jälkeen aloimme seurustella. Viiden kuukauden jälkeen tämä maalaistyttö lähti Vantaalle kokeilemaan yhteisasumista. Katsotaan nyt tämä kesä kuinka sujuu. Mutta siinä kesän aikana ihastuinkin Crash Bandicootista tuttuun tohtori Neo Cortexiin, ja tämän takia minun oli vaikeaa olla Vantaan miehen seurassa. Lopulta paljastin hänelle kaiken, ja ero siitä tuli. Mutta tätä nykyä olemme niin parhaita ystäviä, ettei paremmasta väliä. 

Lisäksi on ollut pari seksisuhdetta. Harrastin seksiä pomoni kanssa, jolloin petin miesystävääni. Tämä tapahtui ammattikoulun työharjoitteluaikana. Tämä on jäänyt ainoaksi suhteeksi jossa olen pettänyt. Enää en sellaista tee. Opiskelen tällä hetkellä ammattikorkeakoulussa, jossa minulla oli lyhyt seksisuhde erääseen luokkalaiseen mieheen. Myöhemmin tämä tyyppi häipyi koulustamme. Nykyinen mieheni on myös tästä samasta koulusta, samalta luokalta. 

Tässä lyhyesti tähän astiset suhteeni. Naputan uuden kirjoituksen omasta käyttäytymisestäni suhteissa, koska muutoin tästä tulisi turhan pitkä pläjäys yhdelle kertaa! :P