..no B:n tietysti! Ainaki tänään.

Nii-i, että emmää oo sitä tyystin jättäny! ;) Itse asias hengaillaan aina silloin tällöin yhes ja toisinaan sit T:n kans. Tänään mä aattelin kattoo B:n kans Salkkarit, Master Cheffin ja varmaan kuunnella musaa. 

Ehkä kuitenki yöksi otan viereeni T:n... Hmm.. joo. On se niin kivaa ku voi toimia tälleen. Vaik mä en oo kyl aamulla kovin hehkeetä katteltavaa ku sängystäki pääsen melkein ylös pariskymmenes minuutis. Siis siinä tapaukses ku pitää nousta epäinhimillisesti kesken unien. :D Toisaalta oon muuten huomannu, et T:n viereltä herään ennen kellon soittoa. O.o 

Mä muuten... niinku.. öh. Tunteet T:hen syveni ja mä niinku tunnustin rakkauteni sille. Niin. Että mä siis rakastan sitä(kin). Uulalaa, rakastan nyt kolmea miestä yhtäaikaa. Outoa? No kykeneehän ne muslimimiehetki rakastamaan montaa vaimoa, miksi ei homma toimis toisinpäin? ;P

Niin, ja on ne T:nkin tunteet mua kohtaan ihan samanlaiset. Taidetaan olla umpirakastuneita toisiimme. ;)

Jaahas... mut nyt mä rupeen lukeen kotiläksyjä, että ehtis jottai ennen Salkkareita, joten näkemisiin!