No wohooooo! Suomi voitti sitten mm-kultaa! ^.^ Meillä oli täälä lukaalissamme mahtava kisastudio, jossa mukana oli mä, avokkini, Apina ja tietysti trollirakkaani. Mä oon koko pelien ajan uskonu Leijoniin, ja voi auta armias kuinka upean voiton ne otti ja vielä Ruottin nokan eestä!! 6-1 oli kyllä aivan sikamahtava lukema.

Kyllä nämä tällääset on sitte hienoja hetkiä, ja vielä hienompaa oli jakaa voittofiilis B:n kans. Tää oli yks mahtava asia lisää listaan, joita oon saanu trollimieheni kans kokea. B on kattonu mun kans joka ikisen matsin, on ollu mulle erityisen tärkeetä että yhdes ollaan jaettu huikea jännitys ja huumaavat voitot. 

No sitte viime yönä mä näin mielenkiintoisen Leijona-unen. Nyt pitää heti alkuun tiedottaa, että mun mielestä toinen maalivahti, Lassila on tooosi söpö, ja oon sitä avokille hehkuttanu pelien aikani (avokki kattoi mua aina mustasukkaasena :D). Ah, niin lutuunen se Lassila, eikö? No niin mutta siis, eli mää näin unen eilisen voiton siivittämänä, ja se kuului näin: Mä olin jossain laivalla entisten pelaajien ja fanien kans. Leijonat oli tuolla laivalla juhlimas voittoa, ja niillä oli sielä pukuhuone käytössään. Mä istuskelin penkillä entisten pelaajien ja fanien kans, ja muutama jätkä näistä yritti mua vuoron perään. :D No, sitte yllättäen Lassila ilmesty eteeni ja istu hajareisin mun syliin. Se sanoi, että pukkaris Leijonat on tituleerannu mut parhaimman näköseks pimuks laivalla, ja nyt ne tappelee keskenään, että kuka mut saa! xD

:D:D:D xD Aivan törkeen mahtava uni!!