Hiphei täälä taas, ihanaiset! :) Eilen oliki sit niin ankara väsy, et en jaksanu tehdä muutaku syödä Hesen murkinat, heittää muutamat löylyt ja mennä nukkuun about viideltä. Doddii kattotaas sitte mitä sitä ennen tapahtu.. --->

Näin se alkoi!

Matkahan alkoi mukavasti. Tsuku-tsukut oli tunnin myöhäs molemmilla, mut mun ei tarvinnu odotella ku korvaava lähti samalla aikataululla. Tosin Tampereen steissillä piti odottaa puol tuntii J:tä. Siin oli sitte mukavaa aikaa pällistellä tyyppejä. Voi sitä ihmisten kirjoa (mä näytin mielestäni mageimmalta xP).

Ookkei sitte se J sieltä tuli ja istuttiin siinä hetki miettien mihis lähdetään. Mihin päin meidän pitää lähtee tästä steissiltä?? Pyörittelin karttaa kädessäni ja välillä se kävi myös J:n kädes kunnes lopulta valaistuimme. 

Siispä matkalle kohti hostellia:


Heh meikäläinen käveli eeltä ja nappas poijjista kuvan. J löntystää B:n takana. :D Pihalla oli muuten varmana -20 pakkasta ja tää peikko se vaan kulki ilman lakkia ja kunnollisia hanskoja ja kenkiä (sillä muuten on kengät jalas tos). Mutta B onki kova jätkä, kestää kovia olosuhteita. Noniin juuh. Tämä mäki siis ylös, siitä vasemmalla alas ja siinähän se hostelli oliki heti oikeella! :)  

Hostellin vierustaa kävelles joku vanha äijä siinä huus meidän perään että mistäs nuoripari on tulos. Mä vastasin että tuolta kaukaa jostaki. Äijä siihen "Ai Espanjasta?" Mä päätin pistää leikiksi ja tokaasin "Eiku Kyprokselta. Kyllä se oli sitte hieno paikka. Tosi lämmin ja kaunis. Ja ruoka oli aiva upeeta!" Äijä jäi selittään jotain käyneensä vaimonsa kans sielä mut me kadottiin kulman taa... :D Hih, Kyproksella joo! :D

Hostelli oli varsin mukava paikka. Kiva pieni kahen hengen huone. Ihasteltiin sitä hetki ja ilokseni sielä oli Uus Testamentti ja psalmit. Kyllä mä muutaman jakeen luin mutta en hihhuloinu sen kummempia vaan lähdettiin shoppaileen. ^^

Kaupungilla

J löysi heti ekasta puljusta farkut ja vyön. Ihan hyvä. Mä en tosiaankaa oo mikää nopee ostoksillakävijä. :/ Alettiin hyvis ajoin mettästää Alkoa. Lävistysliike oli myös etsinnän alla. Kumpaakaa ei näkyny niin Mentiin sitte Backstreetin kautta Koskariin. Siel vierähti pieni tovi, lopulta mukaan tarttu (vain) parit housut ja vyö.

Muistattekos kartalle oli merkittynä Hese, mut eipä menty sinne vaan Koskarin Raxiin. Mä valittin meille paikat - sellasen turvallisen, kaukaisen nurkkapaikan mis ei ollu paljo ketää. Tää siks että mä saatan punastua syödessäni julkisella paikalla ja se ei oo kuinkaa päin miellyttävää. :( Onnekseni ravinnon nauttiminen sujui ongelmitta. :) Pois lähties J kysy Raxin henkilökunnalta (J uskaltaa aina kysellä mut mä en :D) et mis on lähin tatskaliike sekä ALKO - jälkimmäinen pakko löytää!!!! Ne osaski neuvoo joten eiku menoks.

Lävistysliikettä mettästäes matkan varrelle osui seksikauppa. Päätin vaihtaa lävistyksen kivaan pikku yllärituliaiseen avokille. Sisään dildojen ja pillujen keskelle, ja kyllä vain, löysin pari kivaa jutskaa avokille (ja mulle, hih ^^).

Uhhuh, näin shoppailu kierros oli pian lopuillaan. Pimeys oli ehtiny jo laskeutua Tampereen kaduille:


 Tuol oli muuten aiva sikakylmä, mut kaks rakastavaista lämmitti toisiaan. ♥ :)

Viimeinki se oli siinä: ALKO! Mukaan tarttu ihan ässä iloliemi. En oo parempaa viinaa maistanu ikinä. :P Maltas ny vielä.. kyllä se sulle kohta selviää mistä juomasta on kyse. :D

Hmm.. J oli (vaikka onki mies) oikein hyvää shoppailuseuraa. Mutta B.. B kyl ehdottomasti vie voiton täs. Se ei mistää valita ja tulee kiltisti joka paikkaan - pointsit B:lle. Avokilla on aina tapana valittaa ja hokea "voi ku näis vaatekaupois olis miesparkkeja, sellasia mis olis tarjolla kaljaa ainaki.."  xD

Hostellilla - viinaa ja evankeliumia :D

Noniin. Sitten hostellille. Koklasin heti kaikki uudet kledjut ja keikistelin peilin ees. Sainko muuten vähä hyvän joululahjan J:ltä? - sain sen vasta ny. Okei kysees oli barbi-nukke! :D Sellasta meidän välistä huumoria tämä. :) Tuossa se ny istuu mun näytön päällä. ^^

Kello oli muuten sitä myötä paljo, et kohta piti alkaa lähtee Mixeihin. Tästä vähä alle...


...ja menoksi! 

Kyl toi minttuviina oli muuten oikeesti parasta viinaa mitä oon juonu. Se peppärmint puski päälle niin voimakkaasti, et viinanmaku jäi kakkoseksi. Tätä jatkossaki! :D Ehkä mä siirryn takas viinoihin..?

Hiljakseen viinailtiin, tuli pienet kivat hiprakat. Mä otin uudestaan käteen sen UT:n ja sitte J kysyi yhtä juttua kirkkoon liittyen. Mä lupasin ettiä sille perustelut siihen asiaan. J meni pihalle pistään syöpäkäärön huuleen ja mä jäin selaan UT:ta - ja ei muuten menny kauaa ku löysin etsimäni. Ei se Raamatun lukeminen kattokaas juomiseen katto. Kännissäki pystyy ja on kiva lukee - ku tuntee kirjotukset tarpeeks hyvin, ei pieni päissäänolo haittaa. ^^ 

Onko muuten vähä ristiriitasta? Mä juon ja oon menos homobaariin ja silti luen Raamattua ja uskon Jumalaan! Mut mä oon itte aina sanonu, et mä oon kävelevä ristiriita.

Baila baila!!!

No tuota.. lienee ehkä parasta jättää tuo Mixei-keikka väliin, koska... sielä oli aiva s**tanan kuivaa menoa. Täysin kuollu paikka. Minäpä siis menen sanomaan poijjille tiskin takana, että kertokaas mis on tänään Tampereen tykimmät karaoket. Kaverit neuvoo meille pari mestaa ja me painellaan ulos kuivuudesta - varmaan Saharaki on nähny enemmän kosteutta. 

Siinä uutta päämäärää kohti mentäes (käveltiin sillan alla) rupesin J:lle ihmetteleen, et minkä takia Suomes ei oo kohdeseksuaaleille baaria? Ja että mä voisin perustaa sellasen. Sinne sais kaikki tulla bilettään rakkaittensa kans - aidanpalojen, pienoismallien, pelihahmojen.. mitä ny sit kuki sattuis rakastaan. Siis pleissi olis niinku for alternative people ja tietysti kaikille avaramielisille. :D Olisko hyvä?

Takasi asiaan. Käytiin kolmes räkäläs, kunnes löydettin (J kysy taas kerran ohimeneviltä neuvoa) se karaokemesta. Käveltiin suoraa tiskille ja minä suoraa yhen mielen syliin. No ei vais, en syliin mutta juttusille jäin. Se sano olevansa taksikuski. Ja J yritti heti sen kaverimuijaa - kuinkas muutenkaa :D

Ja tottakai B oli kympillä mukana...


...eikä suinkaa kuivin suin. Olut näytti maistuvan! ^^

Mäkää en joutunu oleen suu kuivana, koska Taksikuski tarjos mulle paukkuja - Mariannea, nam! :P No sitte tuli pilkku ja Taksikuski halus meidän menevän sen työ jatkoille. Se ei olis halunnu J:tä mukaan, mut mähän en mihkää lähteny ilman J:tä!

Yö päättyi... jatkoihin!

Okei no myö sit lähärimmä jatkoolle tuon Taksikuskin työ - se vihroon tajus notta ollahan ku paita ja peppu pikaliimattuna yhteen. Sillä oli salmarii ja perusviinaa. Juotiin sen viinat ja kuunneltiin musaa. Näistäpä ei paljon sanottavaa. Jooh.. siinä vierähtiki pari tuntia ja kello oli kuus aamulla. Aika lähtee kotiin. Plääh..

Loppu hyvin kaikki hyvin

Nukuttiin noin 2-3 tuntia joten olo ei ollu mikää maailman hehkein. Väsytti niin perkeleesti! Sillä hetkellä tuntu että olis voinu antaa mitä vaan ku olis vaan saanu nukkua!!! Käveltiin pakkases steissille ja saatiin huomata et tsukut myöhästelee aina vaan. Puoltoista tuntii jouduttiin (josta mä 45 min yksin) oottaan sielä. Voi ou mai kaat, siis tajuton väsy ja tärinä (halli oli sikakylmä) istumista epämukavalla tuolilla - nää yhdistettynä sikapitkään odotteluun --> ei hyvä! -.- Siis niinku aiva sietämätöntä! Mä luulin etten ikinä pääse B:n kans pois Tampereelta. :(

 

... but here we are again!