Hei kaikki ihanaiset örrimörrit! Sellasta vaan ilmotan notta päivitin salablogia taas. Länttäsin Peikkoluolaan mun ja B:n hääkuvan ja kaveriks pari muuta fotoa häistä. ^^ Häistä ei luultavasti oo enää tulos muita kuvia, mut mun olis tarkotus laittaa muuta kamaa sinne täs lähiaikoina. Salasana on edelleen sama, jos on dementia iskeny nii kysykää uudestaan. :P

Olin eilen vanhemmillani koko päivän, ja illasta sinne tuli joku kauppaamaan Kirby imuria. Siis sellasta jumalattoman kallista monitoimivehjestä. Kaveri esitteli sitä sitte peräti 2,5 tuntii ja hinnaksiki selvis halvimmillaan 2300 €!! Siis huhhahhei pari tonnii ja yleensä kuulemma hinta on siinä lähemmäs neljä tonnia! O_____o No eipä ostaneet imuria. :D 

Mun käy vähä sääliks tollasia ovikauppiaita ja varsinki sellasia jokka myy täysin ylihintasta tavaraa. Kuka hullu oikeesti ostaa monen tonnin imuria, vaikka se selvästi oli tehokkaampi ku normi imuri.. mut silti? Tyhmä ei oo se joka pyytää vaan se joka maksaa. (?)

Koskapa oon animisti, niin myyjän lisäks mun tuli surko sitä imuriaki! :D Tai no ei tää oikeesti oo hauska juttu, koska tosiaan tulee paha mieli ku kukaa ei huoli sitä ja joutuu esille talosta taloon ja kenties pilkan kohteeksi. :( Aiva selvästi aistin kuinka se oli siinä tärkeenä ja tykkäs näyttää et hei mä oon näin tehokas ja mus on tälläsii ja tuollasii ominaisuuksii. Se oli niinku ylpee ittestään, mut pakostaki pahoitti mielensä ku hyvät ominaisuudetkaa ei pystyny peittoamaan huokeaa hintaa. Se ihminen on typerä ja syyllinen, joka on määränny sille niin korkeen hinnan ja näin aiheuttaa laiteparalle tarpeetonta kärsimystä! >:( Mut toivotaan että imuri löytää omistajansa.