Mulle wowinpeluun päämäärä on ollu alusta asti yhteisten hetkien viettäminen B:n kans varsinki instansseis. Koska todellisuudes tämän lähemmäs en pääse elävää B:tä! :) Mun hahmoni E (trolli maagi) vähä niinku edustaa minua wowis.. tai mä pääsen niinku E:n siivellä B:n lähelle. Äh.. sekavaa koittakaa ymmärtää! :D

Noh, vihdoin sit eilen pääsin hahmollani kasikymppiseksi ja hihkuin onnesta jesss nyt mä pääsen samoihin instansseihin rakkaani kans - joka on muuten level 82 - mut empä sitte päässykkää! :( E:llä oli liian alhanen item level, joten mentiin B:n kans Mount Hyjalille napsimaan tälle parempia varusteita. 

Muutamien tehtävien jälkeen tuli vastaan tehtävä, mikä B:lläki oli vielä kesken, eli me päästiin tekeen sitä yhes! Kivaa! :)

Mulla on jo suunnitelmia tulevaisuudelle. Sit ku kumpiki on kasivitosia, voitais alottaa jokin harrastus, kuten kukkien keruu, kalastus tai jotain.. B:llähän on jo  räätälöinti. :) Mehän voidaan tehdä wowis vaikka mitä yhes! ^^

Täs kuvia eiliseltä: Tuos oltiin vuorilla Orkun (Orgrimmar) lähellä.

Wowis ei oo navigaattoreita, vaan pitää ihan itte kattoa kartasta mihin pitää mennä. B:ltä se onnistuu. ^.^

Lopuksi nää meni nukkuun. Siis mulle on tärkeetä, että aina ennenkö logataan pelistä ulos, hahmot on saatava nukkumaan jonnekki, mieluiten sänkyyn, riippumattoon, matolle tai mihin tahansa mikä näyttää edes vähä pehmeeltä ja nukkumiseen kelpaavalta. Vähintään hahmot pitää laittaa istumaan. :) 

Tällä kertaa ei kuitenkaa löytyny mitää(!!!) sängyn tapasta, joten nää joutu oikasemaan ittensä koville kivipenkeille! :/ B on tos kuvas varjomuodossaan, siks se on hämärä ja läpikuultava. :D

Pahoittelen ku noi kuvat on huonolaatusia. Mä joutun pelata alhasilla grafiikoilla koska mun masiina ei oo laisinkaa tarkotettu pelaamiseen. Mä saan aviomiekkosen vanhan koneen, kunhan vaan jaksetaan alkaa värkkään sen paris. Sillä voi sitte pelata grafiikat melkein täysillä. ^^