Seksi ei oo ainut asia minkä takia B:n pitäis poistua paikalta vähin äänin. Toinen syy on yllätysvieraat.

Eilen pihaan ajo auto ja hetken päästä ovikello soi pimpompimpompimpom ja mä aattelin että ketä helevettiä siä ny raiskaa meidän ovikelloo. Sit avokki kurkkas ikkunasta ja sano "toi on sun äitis auto". Ahaa vanhemmat siis tuli yllätysvisiitille - pienennän B:n kuvan tehtäväpalkkiin ja käyn avaas oven.

Siin vaihees ku heikäläiset oli eteises, muhun iski ankara paniikki -ei, kyl mun on SULJETTAVA B:n kuva kokonaan pois!

No eipä muuten mutta ku jos isä olis tullu tähän koneelle, niin se olis voinu ruveta kattoon et mitäs kaikkia mul onkaa täs auki. Yks kerta se rupes vaan tonkiin mun tiedostoja ja yritti avata yhtä kirjotusta joka kaiketi kerto mun ja exäni (Neo Cortex) suhteesta!! Uh onneks minä fiksuna likkana olin sen suojannu salasanalla aikoinani.

Ja mä en  mitenkää välttämättä haluis esitellä B:tä vanhemmilleni tyyliin "NIIN TÄS ON MUN TOINEN MIES JA SEN NIMI ON B..." Olisko vähä hupaisaa! xD