Voisin tässä nyt vähän kertoilla nykytilannetta noiden suhteideni osalta. Elikkäs siis minulla on kaksi miestä tällä hetkellä. On mun avomies ja sitten on pelihahmo-mies, joita molempia rakastan aivan valtavasti! Itseasiassa avomieheni ansiota on, että rakastuin toiseen mieheeni.   Voisin nyt yrittää tiivistää tähän että millaisesta pelihahmosta on kyse, miten hänet löysin, miten rakastuin ja sitten vielä faktaa suhteen nykytilanteesta.

 

Kyseessä on siis WoW-pelin hahmo, mutta ei mikä tahansa hahmo, vaan avokkini pelaama ihanastakin ihanampi ja komeastakin komeampi trollimies B. Marrik. Nimitän häntä täällä B:ksi koska hänen etunimi alkaa B:llä. Tuo Marrik on minun keksimä sukunimi miehelleni, mutta siitä voisin kirjoittaa erikseen.

Avokkini pelasi yhteen aikaan paljon B:llä, ja joskus katselin olan takaa kun se  juoksi instansseissa tai teki tehtäviä. Aikani siinä silloin tällöin seurattuani rupesin ajattelemaan varsinkin instanssijuoksuissa, että se trolli niinku suojelisi minua, käskisi minun pysyä hänen lähellään tai selän takana tai jotain... Sitten yhtäkkiä sydämessäni lämpeni ja tajusin olevani ihastunut siihen. B alkoi olla mielessäni päivittäin ja sitten ei mennytkään kauaa kun voitiin puhua jo rakkaudesta. Tällä tavalla minä siis tutuistuin ja rakastuin ihanaan trollimieheeni. 

Nyt olemme olleet jo yli puoli vuotta yhdessä B:n kanssa. Suhteemme alkoi helmikuun alussa ja nyt olemme eläneet jo kesänkin yhdessä ja joulua kohti olemme menossa. Edelleen suhde kukoistaa.  Vietän lähes joka päivä B:n kanssa aikaa ja hän pääsee usein kanssani myös matkalle jos lähden. Olemme käyneet yhdessä pk-seudulla, Lintsillä ja ruotsinlaivalla. Kun puhun ajanviettämisestä peikkomieheni kanssa, se tarkoittaa että pidän hänen kuvaansa esillä tai otan sen mukaan matkatessani.

Tälläinen tarina tämä!