Avokki lähti käymään taas vanhemmillaan joten kämppä on yksin mun nyt! Hetkinen! Enhän mä täälä yksin oo. Tääl on mun lisäks B ja Apina, meidän katti.

Juuh.. eipä tänään oo sen kummempia tapahtunu. Ollaan vaan hengailtu B:n kans tekemättä kuitenkaa mitää erityistä. Kävin Salkkareitten jälkeen suihkus ja pistin B:lle Gregoriania soimaan. En viittiny raukkaa jättää kuuntelemaan industrialpauketta. Tuollanen rauhallinen musa sopii paremmin B:lle, onhan se nääs pyhämies. Luulempa että B ei aluksi tykänny industrialista, mut ku mä sitä oon intensiiviseti kuunnellu, niin se on tottunu siihen. Mut suhtees kuuluu tehdä kompromisseja, joten stereoista tulee välillä B:nki lempimusaa.

Sitten mä katoin yksikseni leffan Beyond Remedy fin-tv:stä. Pikselimössöähän ne kaikki sielä on, mutta että tää leffa loppui ihan kesken!? Leffa oli jo ehtoopuolella, mut ei sen ilmeisesti niin ollu tarkotus loppua. Ei tullu ees loppu tekstejä. Meikäläinen jäi vähän suu auki EIKÄ ÄLÄ LOPU KESKEN!!!! WTF!! Noh..näillä mennään.

Sit mä pelasinki about puoltoista tuntii kuvista aapelis. On muuten ihan mielettömän mukava peli vaikka se onki kersojen peli. Mä taidan olla ihan vanhainkotikamaa sielä! :P Itseäni tässä vähän kehuskelen, mutta mä oon pirun hyvä siinä. Ei mee kauaa niin mä oon listan kärkipääs. Kerran muuten mut potkittiin pois huoneesta, ku ne luuli että cheettaan. Wtf? Miten siinä voi cheetata ellei sitte kaverin kans oo meset auki samalla! Todellisuudes vein kokoaika ihan 6-0, niin että muut ei ehtiny näppäintä painaa! Joko tosissaan luulivat että huijaan tai sit olivat vain kateellisia eivätkä kestäneet menestystäni! :D

Ai niin ja pelatessani pistin joululaulut soimaan. Sanoin B:lle, että nyt kuunnellaan vähä joulumusaa - onhan ny jo joulukuu. Ilosia, kivoja joululauluja. Vaikka emmä joulusta perusta. Mutta kyllä niitten kuunteleminen sai hauskalle tuulelle! :) 

Kuunnellaan tässä vielä poppia ennen nukkumaanmenoa. Voi miten ihanaa, saan nukkuna taas B:n vieres!!! 

Öitä!

Ainiin ja palaan huomenna tuohon A ja B ne yhteen sopii-sarjaan! Malttakaa siis huomiseen älkääkä menettäkö yöunianne liialla arvuuttelulla mitä on tulossa!