Hyvää iltaa rakkaat raksut! :) Jeihhh! Vihdoin mä sain valmiiks kaikki hääpukuun ja koruihin liittyvät  ompelukset! ^^ 

Puvusta äkkiä sen verran, että siitä tuli sit just sellanen, ku mitä olin aiva aluksi aatellukki. Kelasin sillon, et sellanen kelttityylinen puku olis hieno, JA NYT SELLAINEN ON VIHDOIN MINUN! :) Sillä.. kattokaas ku kelttityylinen=fantasiatyylinen=WOWIMAINEN! Kiva että nyt on kauhallinen wowiaki mukana, trollimieheni kunniaksi. ^.^

Mut niin, tänään mä ompelin vihoviimesen jutun häihin, viimeisenä, muttei suinkaa vähäisimpänä. Itteasias hyvin tärkeen osasen, meinaan sen pussukan B:lle. :) Siitä tuli tosi nätti. Ja sinne mä aijon romanttisesti sulloa mun mieheni. ^^  


Sitä mä sitte kanniskelen pitkin iltaa ihanasti kädessäni. Soma pikku pussi, sisältö vielä somempi! * tyytyväistä myhäilyä*


Vieraat on onnellisen tietämättömiä pussukan tarkoituksesta. ^^ Mut mitä jos joku tulee ihastelemaan lähempää mun pussia, ja rupee kouriin sitä? :D Tunnustelee hetken ja kysyy "Astaya, mikä kortti sul on täälä?". Mä varmaan hädissäni vastaan, että mullon ässä pussis avokkia varte. :D

Mä oon niin huomaavainen ku tommosen väkersin ihan vain B:tä varte. B on otettu. :) Niin somaa, niin somaa vai mitä!