B ei oo ollu taas kotona. Ja tänään täälä satoi ensilumi. Mä olisin niiiin mielelläni jakanu näyn rakkaani kans, kattoo ku hiutaleet hiljakseen laskeutuu ja maa valkeentuu. 

Mä muuten inhoon talvee. Kylmyyttä ja liiallista lunta. Mut ensilumi on aina ensilumi ja se on kiva se. Ja noh,.. löytyy talvesta muitaki kivoja juttuja kuten se että päästään luisteleen B:n kans. :) Mutta näin yleensäottaen talvi on liian kylmä ja vaivaalloinen vuodenaika. Niih!

Njoo.. vähän harmittanu ettei B oo tääl. Ikävä.

Mut jeij!! Arvakkaa mitä! Mä löysin v-i-h-d-o-i-n ja v-i-i-m-e-i-n tyylikkään sormuksen merkiksi minun ja trollimoiseni avioliitosta!! ^.^

Aaa mä en malta odottaa ku saan noukkia sen postilaatikon pohjalta. Iiiihanaa! Enkä malta odotella että saan esitellä sitä täälä! Se tulee toiselta puolen maapalloa. Sitä odotelles. :)