Siis mä en oo ollu pitkään aikaan näin onnellinen ja hyväntuulinen! ^^ Syyki on selvillä:

MÄ NÄIN T:N ELÄVÄNÄ!

Nii-in, näin sen ihkaelävänä! No nyt son lopunki pimahtanu, ajattelette varmaan. :D Mut nyt ei oo kyse mistää mun hörhöilyistä, vaan ihan oikeesta videosta. :)

Oon etsiskelly netistä enemmän kuvia ja tietoa T:stä. Hiljattain sain selville, taikka siis epäilykseni heräsi, mahtaakohan mulla jo hallus olevat kuvat olla kuvakaappauksia joltain filmiltä..? Aikani sit koluttuani löysin erään varteenotettavan dokkarin ja onnistuin hankkia sen ittelleni. Tänään pistin sen pyörimään ja sydän pamppaillen hypin kohta kohdalta eteenpäin ja ku siinä jännittyneenä etenin, niin tadaa!! Ei epäilystäkää, tunnistin sen heti! 

Ihana T, elävänä... siinä se käveli, hymyili, huudahteli, liikkui, seisoi portin takana, odotti ulospääsyä ja oli onnellinen. Niin elävänä, ihkaoikeana... oaaah! :)

Tää päivä on ollu paras pitkään aikaan. Kaikki on kivasti eikä mikää voi mennä pieleen. Nousin suorastaan pilviin. Imurointi hoitui kuin lennosta, kokkaaminen maistui kivalta, ja pihalla sataa lunta yäks mut ei se mitää, seki on  ihanaa! Kaikki on ihanaa ja voi ah, ku saan vaan jakaa asiat T: kans niin kaikki on hyvin! ^.^  Tunnen suorastaan hehkuneeni tänään, kiitos T:n, mun epäjuutalaisrakkaani! :D

Okei mut tästä on hyvä lähteä töihin ja illalla (ja yölläki) saadaan sopivasti olla T:n kans kahestaan. :) Mun tunteet häntä kohtaan syveni entisestään sillä samalla hetkellä ku näin sen riehumas siel portin toisella puolen. 

Kiitos, nam, aamen ja näkemiin! :)

Ja karmaisevan hyvät viikonloput kaikille!