Ookei tää sarja alkaa varmaan olla lopuillaan, mut jahka myöhemmin mieleen tulee jotain mua ja B:tä yhdistävää, niin ilmotan siitä kyllä. 

Me ollaan B:n kans persoja makeille leivonnaisille. Ja vitsi niitä kaikkia ihania leivonnaisia ja kakunpaloja kahviloiden hyllyillä! Namiskuukkeli!! Mut eipä meikäläisen tarvi kahvilasta ostaa hintaansa nähden pientä kakunpalaa ku omis käsis syntyy semmoset herkut että. Bravuurini on valkosuklaakakku joka on sitte muuten aiva mielettömän hyvää! Oon hamstrannu netistä herkullisen kuulosia ohjeita mut täytyy harmikseni tehdä hirvee tunnustus.. mä oon jättäny ne kaapinperukoille homehtumaan... :( Oon laiskistunu aiva mahottomasti enkä oo kertakaikkiaan saanu aikaseks leipoo. Kaulimella päähän siitä hyvästä.

B:n herkkua on struudeli. Tää on wow-leivonnainen jonka makeutettu taikina on valmistettu strutsista ja puudelista. ..... ........ eeehehee no ei ny kai! Vaan kysees on ihan oikee leivonnainen. :D Filotaikinasta valmistettu omenatäytteinen rulla joka näyttää kuvis hyvältä ja varmaan maistuuki hyvältä. Syödessään struudelia B saa siitä helaa tai manaa, en ny muista kumpaa. Ja vitsi, inhottaa tämäki tunnustaa mutta arvatkaa mitä oon B:lle luvannu jota en oo vieläkää toteuttanu? Arvakkaa ny!

No mä oon luvannu tehdä B:lle mitäs muutakaa ku struudelia JA EN OO VIELÄKÄÄ SITÄ TEHNY!! Kesä tuli ja meni ja aikaa oli mutta mitää ei tapahtunu. ANTEEKSI B! :/

Mut nyt mä lupaan.. Mä teen lupauksen täs ja ny. Viimestään mun ja B:n vuosipäivänä mä leivon meille struudelit hunajaminttuteen kera. Maustan teenki itte, haen kaupasta tuoretta minttua ja silleen. Ja hittovie jos en tätä lupausta pidä niin mä syön mun tietokoneen ja lisäksi saatte ruoskia mut vereslihalle! 

Täs teille kuva yhestä mun leipomuksesta:

Kysees on Charlotte Russe-niminen leivonnainen. Tosi herkullista ja helppo tehä (täs ei voi epäonnistua!). Täytteenä perinteesesti persikkarahkaa. Kääretortun voi tehä itte tai jos haluaa helpottaa hommaa niin ostaa kaupasta (kuten täs tein säästääkseni aikaa). Tään yksilön vein työharjottelun vikana päivänä työkavereille. Leivos näytti maistuvan - hyvä niin! :)

Luulempa että myös B tykkäis tosta ku kerran struudeliki maistuu.. Ikävää et avokki ei välitä makoosesta (kumma jätkä).. Mut minä ja B.. Me yhdessä ymmärretään hyvän päälle! Pienet meille. :)