Dodiih, vastailen ny täs erään kommentoijan kysymyksiin, ku tuola kommenttilootas vastaukset olis venyny romaanin mittaaseksi löpinäksi! :)

Miks en jutustele täälä avokistani? Miten avokki suhtautuu mun ja B:n suhteeseen? Miten sille kerroin siitä ja onko se tietoinen tästä blogista?

Kuten tuosta vasemmalta esittelystäki selviää, niin tää blogi on tarkotettu pääasias kertomaan mun ja B:n suhteesta. Ei siis kirjottelua mun ja avokkini elämästä. Mutta aika monis jutuis avokki kuitenki vilahtaa, koska se on pakostaki "kolmantena osapuolena" täs jutus, me ei B:n kans oikein päästä avokkia karkuun. :D Ja olihan se avokin ansiota että peikkomieheeni ihastuin! :) Avokki ei siis oo tään blogin pääosas, mutta se ei tarkota sitä ettäkö rakastaisin avokkia jotenki vähemmän. Mun sydän on jaettu kahtia, ja nuo miehet jakaa sen. Molemmilla on paikka mun sydämes ja rakastan kumpaaki yhtä paljo. 

Avokille röllirakkauteni on OK. Röllirakkaus..aawww mikä sana, söpöä!  Avokki antaa mun rakastaa, olla oma itteni tän asian kans. Usein se on ittekki mukana mun jutuis. Täytyy sanoa, että mun ja B:n suhde on tuonu mukavia lisäjuttua mun ja avokin suhteeseen, ja tätä mieltä ollaan molemmat. :) Joskus avokki tuntee myös mustasukkaisuutta, koska jaan rakkauttani myös B:lle. Joskus se on jopa suutahtanu ku oon puhellu romanttisesti peikkomiehestäni. Avokki pitää suhdettani B:hen, kuten myös koko seksuaalisuuttani mielenkiintoisena asiana. Se on kuitenki sanonu, että sitä hävettäis mun puolesta jos joku sais tietää musta. No ei sen puoleen en mäkää tästä joka tutulle huutele! :D

B on siis avokin hahmo wowis ja mun ihastumisen aikoihin se pelas sillä paljo. Mä sitte muutaman päivän piilottelin tunteitani, mutta kerran saunoessamme päätin kertoa avokille, että nyt oon kuule iskeny silmäni toiseen mieheen. Annoin pienen vihjeen ja voilaa! Se arvas ihan itte että B:stä on kyse. Se ei ollu ees yllättyny, ku oli jostain aavistellu moista! :D Seksuaalisuudestani kerroin avokille jo ennen ku taisimme ees seurustella. Se siis tiesi jo ennestään, että ihastun hahmoihin.

Toki avokki tietää että pidän pystys tällästä blogia, mutta se ei oo innokas lukeen tätä kuulemma siitä syystä että näkee nämä jutut itte livenä ja näitten lukeminen olis sitte toisintoa. Joskus kuitenki pyydän sitä lukeen jonku postauksen, mitä pidän erityisen tärkeänä tms.

Näin. Olipa kiva vastailla, kiitosta vaan oikeen kovasti kysymyksistä! ^.^