Mun mielestä on kiva vastailla kysymyksiin liittyen seksuaalisuuteeni ja mun ja B:n suhteeseen. Kuten taannoin yks kommentoija kysy muutamaa asiaa. :) Tuos joku aika sitte mulle oli tullu mielenkiintosta sähköpostia eräältä tyypiltä, joka halus haastatella mua kirjaansa varten! ^.^ 

En voi viä tarkemmin jutustella kirjasta tai sen sisällöstä, mut sen verran voin paljastaa että aiheena on kohdeseksuaalisuus (objektiseksuaalisuus). Ks:sta ei muuten oo viä yhtää kirjallisuutta/tutkimuksia suomeksi, joten jihuuu! Vihdoinki joku uurtaa uraa tämän paris! \o/

On se niin mukavaa jos musta on jotain hyötyä! ^^ Siinä oli liuta kysymyksiä, todella hyviä kysymyksiä. Paljo oli sellasta mitä en oo ees itte miettiny ja ittellekki oikein omat jutut avartui! :D Toivotan kovasti onnea ja menestystä kirjaprojektille!!

________________

Mä olin muuten tänään heittääs talviturkin! Harmi vaan että en ollu B:n kans ku tämä tapahtu. Oltiin eilen pelaas kavereitten kans kuvista Aapelis ku sovittiin että mennään uimaan. Mutta myö mennään vielä tänään rantsulle, ku ollaan eka avokin ja B:n kans grillailtu. Että kyllä se mun trolliniki uimaan pääsee! ^.^ Mä muuten varmaan joudun uusia B:n pahvikuvan. Koska eilen ku mentiin rannalle, mä panin sen kuvan taskuun ja se vähä ryttäänty sielä. -.- Mitä opimmen tästä? - Älä laita kuvaa taskuun!!

Mut nyt tää lähtee tästä pihalle, sieltä tulee jo niin her....kulliset lihan tuoksut että aijaijai!!