Tästä se sitten alkaa. Eka kirjoitukseni saa kunnian kertoa multiseksuaalisuudesta.

 

En ole googlaamalla löytänyt että sana 'multiseksuaalisuus' olis mikään oikea sana. Loin sanan päässäni ihan itse, koska minun oli pakko sijoittaa itseni johonkin lootaan. Siispä minä keksin, että hei! - mähän voin olla sellainen multiseksuaali, jossa yhdistyy monta seksuaalisuutta! Katsos kun minä olen bi-, kohde- ja ajoittainen a-seksuaali! Ja panseksuaali en ole, koska niiden kiinnostuksen kohteet on aina ihmisiä. Esineistä/ fiktiivisistä hahmoista ei tuon otsikon alla puhuta mitää. 


Multiseksuaalisuuden määritelmä voisi kutakuinkin olla:

Multiseksuaalinen henkilö edustaa useampaa seksuaalisuuden muotoa. Tällainen henkilö kykenee tuntemaan seksuaalista vetovoimaa sekä elollisiin että elottomiin kohteisiin. Henkilö voi ilmentää seksuaalisuuksiaan samanaikaisesti tai erikseen yhtä kerrallaan.


Tästä lähin mä siis pidän itteeni multiseksuaalina, ja sellasena itteni esittelen jos joku keksii sitä kysyä. ^^