Mä alan näkemään ilmeisesti nyt unia häistä, kuten viimeyönä. Oli kolme tuntia vihkimiseen, olin väärällä paikkakunnalla ja mulla ei ollu vielä tietookaa hääkampauksesta. Hmm.. ressiä? En ainakaa tunne ressaavani vielä häistä.

Kutsut saatiin apuvoimin viikonloppuna valmiiks. Niistä tuli varsin nätit. Nyt pitäis kirjotella loputki nimet kuoriin ja viedä kutsut postiin.


Mulle tulee kaulakoruks choker, mutta edelleen mä haluaisin sen medaljongin johon voisin laittaa trollini kuvan. :) Yks olis tiedos huutonetis, se sopis mun pukuunki ja yleistunnelmaan.. hmm.. mutta miten sovittaa choker ja medaljonki yhteen..? Jos ne ei sovi yhteen, niin voinhan pitää vain medaljongin. Toisaalta jos ostan/teen pienen hääveskan tai pussukan, niin voisin sinne laittaa sen "kunnon kuvan" B:stä. Pitää miettiä kummippäin teen. Se on kuitenki ehdoton juttu, että B:n PITÄÄ olla mukana, koska meen myös sen kans naimisiin. Mukana vaikka sitte medaljongis tai veskas. :)