Mikä on pieni, sininen ja erityisen söpö? -No tietysti trollivauva! :)

Jos et vielä tienny, että wowis on myös vauvoja, niin nyt se on tässä todistettu:

 

Tää vauvajuttu on semmonen easter egg wowis ja löytyy Nagrandista. Avokki huomas vuorilla jonku ihmepaikan ja en aluks halunnu mennä tutkimusmatkalle messiin mutta lopulta suostuin ja se kyllä kannatti! Sydämeni suli samantien ku näin wowihahmojen vauvoja, mutta eniten mä hellyin ton trollivauvan kohdalla! :)

Mä tulin heti aatelleeksi (kuis muutenkaa?) että ehkä B on näyttäny tolta pienenä. Hih! ^.^ Voi ku se olis sitte ollu pienenä lutuunen, vai mitä! Niiihh.. pikkunen B... ku mää aattelen kuitenki siten että B tosiaan on ollu joskus tollanen vauva, ja kasvanu siitä sitte isoksi.. ihan kuten me ihmisetki! ^^

Sit mulle tuli myös toisenlainen ajatus tosta trollivauvasta. Että tuota.. näyttäiskö mun ja B:n vauva sit tollaselta? Ennenkö mä jatkan tästä, haluan kertoa mitä mieltä itseasias oon lapsista.

Juttuhan on niin, että täs mun real lifessa mä en erityisemmin tykkää lapsista. Tarkotan siis etten osaa olla alle nelivuotiaitten lasten kans. Ja sylivauvoista puhumattakaa. En edes ota mielelläni vauvaa syliin, koska pelkään rikkovani sen ja toisekseen en osaa leperrellä ja lässyttää. En oo hirveesti kiinnostunu toisten muksuista. Poikkeuksen tekee kuitenki isosiskon lapsi joka on aivan valloittava ja mahtava sanavalinnoissaan. :D Lisäksi suosin enemmän tyttölapsia kuin poikalapsia, koska miellän poikalapset riiviöiksi! :D

Lienee siis melko selvää, etten oikeesti halua lapsia (ellei Jumala toisin päätä). Siitä sai viitteitä jo sillon ku olin pieni: en koskaa leikkiny nukeilla enkä kotileikkejä, toisin ku isosiskoni. Plakkarissani ei oo täten minkäälaista hoivaviettiä, ei mitää äidillistä. 

No nyt sitten takas trollivauvaan tai siis mun ja B:n vauvaan. ^.^ Tässä eriskummallisessa rakkausmaailmassani mulla taas on päinvastaiset ajatukset lapsista kuin mitä ne on oikeesti. Voi kuulkaa, harva se päivä mä haaveilen lapsesta trollimieheni kans. Tää rakkaus sisältää hyvinki vaaleenpunasia unelmia! ^.^ Tahtoisin niin kovasti synnyttää B:n lapsen. Ja me oltais hyvät vanhemmat ja tarjottais rakkaudenhedelmällemme lämmin ja rakastava koti. Ihunaa.

Niin no sitte siitä vauvan ulkonäöstä. Miltähän muuten näyttäis ihmisen ja trollin jälkeläinen? :D Mä oon kuitenki päättäny niin, ettei meidän vauva näytä trollilta kuten kuvassa. Eikä meidän rotujen sekotukselta, vaan ihan ihmiseltä. :) Sille tulis B:n vahvat kasvonpiirteet ja siit tulis tosi kaunis. Niin ja hei se olis tyttö sitten. Ja siitä kasvais pitkä (mä laskin kuulkaas pituusennusteen tytöllemme, ja mittanauha näyttäis s n. 186 senttiä). Okei tunnustan, oon miettiny jopa nimivaihtoehtoja lapsellemme, sellasia jokka sointuis B:n sukunimeen ja vähintään toisena nimenä sais olla sellanen nimi, joka sopii wowimaailmaan (oon muuten jotenki kummasti viehättyny tyttöjen nimistä, varsinki erikoiset ja harvinaiset kiinnostaa). Eli tälläsiä ajatuksia löytyypi täältä. :P

Dodiiih.. eiköhän tää riitä tältä päivältä. Ps. Oli muuten varsin jännittävä lätkämatsi Suomi vastaan Saksa. B:n kans katsottiin yhdes ja voi sitä ilon tunnetta ku voitto tuli kotiin! :) Ja Pps. Miks muuten rantaruottalaaset on kokoaika mus kiinni? Eilen aamulla joku mikälie Göran soitti ysiltä aamulla ja herätti kesken unien. En saanu selvää mitä sano, sanoin vaan "yes" ja puhelu loppu siihen. :D Ei oo eka kerta ku rantahurrit ahdistelee. >_<