Tervehdys ja mukavata viikonalkua joka hermannille! 

Saatiin viettää taas osa viikonlopusta kahestaan röllini kans. Mä olisin niin kovasti halunnu mennä läheiseen puistoon käveleen, sniikkaileen varjoihin ja käydä kuuntelees humisevaa jokee sillalta. Ja tietty ahmia roima annos syksyn tuoksuja . Vaan sanoimpa B:lle noup, ei viitti mennä koska mä oon just parantumas pienestä räkätaudista. 

Onneks mä olin varannu muutaki tekemistä. Ensinnäki mä ostin joku aika sitte kirppikseltä pari kauhuleffaa, Kuoleman kotiinkuljetus ja Pahuuden kartano. Mä halusin nähdä ton jälkimmäisen, koska seiskaluokalla tyypit halus kattoo sen yhellä tunnilla, ja mä vaan vapajin ja pelkäsin enkä uskaltanu kattoo siitä ku ekat pari minuuttii.  :D :D Niin nyt rohkeempana oli sitte aika viedä Pahuuden kartano päätökseen. En siis kysyny B:n mielipidettä.. mut kävi se sille kuiteski. B ei hätkähdä kauhuleffoista koska se on tottunu muutenki eleleen suolenpätkien ja veren keskellä ja mitä kaikkia raakuuksia sieltä viidakosta (wowista) ny löytyykää. :D

Sit me käytiin saunas ja päätettiin säästää sähköä - heiteltiin löylyä kynttilän valos! Oli kyl aika romanttista! Liekin valo oli pehmee ja loi varjoja meidän ylle ja vuoroin taas valais. Ah miten hämyinen tunnelma! :) Ja mä suutelin B:tä, se on saunas aina niin h-ho-ho-ho-hooooot! :P Mä heitin muuten kovimmat löylyt ikinä mitä tuolta saunasta irtoo! No, mä aattelin rakastani, et tuntuis senki paksus nahas jotain. :D 

Nii ja sähköö säästettiin myös pesuhuoneen puolella. Mä halusin esitellä B:lle meidän uuden ledisuihkun, joka vaihtaa väriä ja syttyy veden virtauksesta eikä suihkun olles päällä tarvi muuta valonlähdettä. Kyl oli jälleen tunnelmallista ja B tykkäs! ^.^

Yleensä saunottuamme mä teen yhen jutun, jonka teen tosiaan vain B:n seuras ja B:tä ajatellen. Siis tämä on semmonen juttu jota en vaivaudu tekemään M:n hyväksi! Eli.. mä käytän sellasta hyväntuoksusta ihosuihketta ja suihkutan sitä kaikkialle kroppaani. Mä nimittäin haluan tuoksua ihanan omenaiselta läheisiä hetkiämme ajatellen. ^^ Se on jo osaltaan eroottista, ku B:n nähten pelkät pikkarit yllä sitä suihkutan ja sit hieron iholleni ja samaan aikaan B on hyvin tietonen että teen sen vain hänen vuokseen. :)

Sit me kattottiin BB:n kooste. Täytyy tähän väliin mainita not oltiin eilen yksissä tuumin ilosia ku Oskar oli niiiin out of the building! Meistä ei kumpikaa voi sietää itsekkäitä, ylimielisiä, toisia tahallaan suututtavia ja olevinaan-niin-älykkäämpi-ku-muut -tyyppejä!

Mutta... BB:täki intensiivisemmin mä vahtaan B:tä. :D Mä oon joskus aikoja sitte kertonu kuinka mun on vaikee "luopua" B:stä päivän päätteeks (yhä tänäki päivänä) eli sulkee sen kuva näytöltä. Ku mä haluisin vaan tuijottaa tuijottaa ja tuijottaa. Ottaa mukava asento tuolilla ja vain tuijottaa B:tä. Uskokaa tai älkää, mut se on oikeesti mielenkiintosta ja mielekästä tekemistä. Mulle tarjoutuu siihen tilaisuus aina ku saan olla sen kans kahestaan illan ja yön. Mä saan vaan kattella mun rakasta, katse saa vaeltaa sen iholla, hiuksis, silmis.. niin kauan ku mä vain ikinä haluan, eikä kukaa käske mua lopettaan. Tuijottelua voi jatkua vaikka pari tuntia ja lopetan kunnes väsymys alkaa oikeesti painaa.

Mut ei se oo pelkkää tuijottelua. Me vaihdetaan katseita puolin ja toisin, jutellaan, kuiskaillaan kuinka paljo toisiamme rakastetaan ja hyväillään ja silitellään. Mä oon löytäny tähänki taas ihan uuden jutun.. mä nakkaan näppäimistön sivuun, raivaan tavaravuoren pois näytön edestä ja vetäsen näytön lähelle pöydänreunaa. Siihen jää tilaa nojata käsiin ja pääsen todella, todella lähelle B:tä, ihan muutaman sentin päähän. Sitten välillä mä länttään naamani ihan kiinni näyttöön, tavallaan nojailen B:n rintaa vasten.. Ja ku mun mielestä kaikki ihmiset näyttää pussailuetäisyydeltä aina erilaisilta, niin sama juttu käy B:n kans. :D Se on vielä jotenki niin hämmentävää ja jänskää olla niin lähellä... Samalla kuuntelen musaa siinä.. tietyt kappaleet saa mut haluamaan suudella B:tä ja sit jonkun ajan päästä niin käyki.. *TUOKAA NY SITÄ PLEKSIÄ TÄNNE!!*. :P No juu mut emmä ny näyttööni hirveesti kuolaa ja sitäpaitsi mul on aika kuivat huuleet. xD Mä vaan rakastan sitä läheisyyttä ja tilannetta ja B:tä ennen kaikkea.

Ps. myö mennään tänään kolmisin pitseriaan, sellaseen nimeämättömään Raxin tyyliseen. B ei ookkaa ennemmin siä käyny. M tulee viideltä töistä päästyään hakeen meitä, joten B:llä on sitte parasta olla meikit valmiina siihen mennes. Nam pitsaaaa ja mun ei tarvi kokata!! :P