Mä oon uurastanu koko päivän ompeluiden paris ja nyt mua alkas vituttaa ku ei oo naisihmiselle suotu tissejä!! >:(

Mä sain kylläki hameen valmiiks ja siirryin siitä sitte korsettiyläosan tuunaukseen. Korsetti on siis vyötärökorsetti taikka semmonen joka jättää rinnat paljaaks niin siihen piti kehitellä jotain.

Sainki sitte hyvän idean mutta se ei kertakaikkiaan näyttäny hyvältä. Edestä päin kyllä, mutta sivusta päin oli niin karseen onneton ettei mitää rajaa. Kertakaikkisesti mä oon niin tissitön että se ei sen takia näyttäny hyvältä. Rupesin kiukutteleen miksei mulla voi olla kunnollisia tissejä! >_<

Ja mua ei yhtää lämmittäny vaikka B kuinka siinä katteli mua ja totes "hyväthän noi sun tissit on!". EI OO! Joo-o, tiedän et B ihannoi ja suorastaan jumaloi mun vartaloa, mutta tällä hetkellä tuo tieto ei auta yhtää. Mitä heikäläinen näkee tälläses laudanpätkäs?? o_O

Aikoinaan mä kehitin teorian eli syyn mun olemattomille tisseille: luonto antoi mulle pienet tissit, koska mua ei oo tarkotettu äidiks imettämään kersoja. Luonto tarkoitti mut seurustelemaan rakennusten ja koneiden ja pelihahmojen kans, niin mihinkäs minä silloin tissejä, kun ei noitten kans voi lapsia saada?! :D Ihan järkevä teoria vai mitä? Luulempa että myös tuo mun alakerta on saanu omat ominaisuutensa kohdeseksuaalisuuden takia mutta eipä siitä sen enempää! :D   

Mä oikeesti vakavasti ja puolivakavasti uskon että kohdeseksuaalisuus on vaikuttanu mun ruhoon. 

Jahhah. Jospa sitä tästä vähä lauhtuneena menis kattoon Housea. Moro.