Hiu hiu höpöt, harmiksenne olen taas läsnä! :D Tuntuu ku olsin ollu täälä viimeks vuonna windows 95. Uhuh, siis toi opinnäytetyö on vieny niin paljo mun ajatuksia ja aikaa, että ei oo ihme jos oon unohtanu asioita. Kas kun vielä muistan oman nimeni.

No ei mutta, maanantaina olin reippaasti ylhäällä jo kymmeneltä, ehdin B:nki kans seurustella ja sitten yheksi raahasin itteni ja C#:n tuonne mäen päälle ja koitettiin ottaa uusiksi sovelluksen asennus toimeksiantajalle. Perjantaina ei saatu poikien kans näkyville muuta ku virheilmotuksia selaimella, joten sitte maanantaina oli uus yritys. Eipä oltu päästy viä vauhtiin ku äiti soitti että niin ootte kai kotona. "Mä en oo mutta avokki on. Ette kai tänään ollu tulos?". Niimpä tietysti. >_< Oli viime viikolla sovittu, että vanhemmat tulee käymään, ja ajankohtaki  ristitty maanantaiksi, mutta enhän mä ny tota muistanu. Harmitti kyllä niin pirusti.. höh.. Mut mä oon ollu niin naimisis tän projektin kans, et kohta täs ollaan pahimman luokan aviokriisis! 

Enhän minä sitte sieltä mihinkää voinu lähtee. Sovittiin että vanhemmat käy moikkaas avokkia ja tulevat käymään toiste. Ei mitää niin pahaa etteikö jotain hyvääki. Meinaan toimeksiantajalla me saatiin mun dynaamiset nettisivut näkyviin! IIS-palvelinohjelmisto otti ne lämpimästi vastaan, käyttöoikeusongelmilta vältyttiin ja sivut toimi kuten pitikin. Jihaa! Mahtavaa! Kiitos Jumalalle! ^.^

Täytyy sanoa, että B:ki on jääny vähemmälle huomiolle.. :( Mutta eiköhän tää ny ala tästä ihan kohta hellittää. Muutama päivä sitte katteltiin avokin kans yhtä vanhaa videota B:stä, jossa se oli vasta levelillä 72. :) Päätinki sitte laittaa sen tänne teille, ihan vaan todistukseksi, että B:ki osaa tappaa!! Oijoi, pahis B! :P Tuolta se näyttä ku se menee varjomuodos! Hän oikeen kepilläki lyö siinä yhes kohtaa - niinku se ny paljoa hyödyttäis! xD Mielestäni The Boo muokattuna sopi kivasti tonne taustalle, aiva tykki biisi Wumpscutilta