Ah ihanaa oon saanu kaks edellistä yötä nukkua taas B:n kans. Viimeyönä rakkaan trollini vierellä näin taas jotain niin hauskaa unta että ei mitää rajaa! :D

Mä olin yhen kaverin kans vehreällä mettätiellä ja Röllin talo oli jossain siinä lähellä. Niin, juuri sen ”kautta likaisten varpaitteni!”-Röllin. :D Noh, me päätettiin kaverin kans mennä Röllin talolle ja sielä ulko-ovella Rölli sitte kaappas mut syliin ja kanto sisälle mökkiinsä. Mua rupes vähän panettaan ja totesin tämän kaverilleni jolla myös oli samoja tuntemuksia. Mä kuitenki aattelin että eih, en kyllä ala pettään B:tä sen sukulaisen kans! Ratkaisuksi tähän me läksittiin kaverin kans sieltä pois.

Ehheh kyllä mua huvitti ku aamulla heräsin. Tai mitä se ny oli kello jo puol yks, hups! Edelleenki nousee suupielet korviin ku sitä muistelee. No onhan se Rölli B:n sukulainen ku sen nimi juontuu troll-sanasta, joka peikkoa tarkottaa! :P