Hih mää löysin ja OSTIN nyt vihdoin ittelleni vihkisormuksen, ja sehän on tuo kuvas oleva Kalevalan Sancta Birgitta. Tuo on kyllä niin kaunis, pronssisena! :) Tuo on muuten poistunu jo Kalevalan mallistosta, joten sikäli alkaa olla harvinaista tavaraa!

Kauppareissulla käytiin kattoon sormuksia, ja mä olin aatellu hopeista zirkonia-kivillä. Sitte kysäisin onko Sancta Birgittaa koolla 16 ja olihan sitä! Se oli niiiin kivan näkönen nimettömäs, että mä en kauaa jahkaillu (kuten yleensä) vaan totesin määpä ostan tään! Ja nyt se odottaa tuola kaapin päällä kaiverrusta vaille valmiina.. hih! :) Yks asia on nyt pois mietinnästä. 

Vitsailin avokille, että mitäs jos kaiverrutankin B:n nimen sormukseen.. tshihhii! Se ei oikein lämmenny ajatukselle. :D On se kyllä niin nätti tuo mun sormukseni, että tottavie haluisin B:n nimen sinne. No täytyypi ostaa joskus ihan oma sormus B:tä varte. ^.^ 

Mää ostin muuten samaisella kauppareissulla hienon kommariaiheisen taskumatin. Ja minttukossua sen täytteeksi. :D Empä oo ennen taskumattia omistanu.. mutta joka viinanjuojallahan on..? Ostin muuten Alkosta myös suklaakaljaa. Hm.. avokin piti alunperin ostaa mulle banaanikaljaa, joka on muuten parasta kaljaa ikinä mitä meikäläänen on kurkustansa alas kaatanu. Banaaniolutta ei ollu, joten päädyin maistamaan suklaista. Saas nähdä onko hyvää.. jos ei niin avokki saa sen sitte. :)