Avokki oli eilen TAAS kärttysellä päällä ko mentiin nukkumaan. Mä kuulemma puhun nykyään enemmän ja enemmän vain B:stä. :D No sori, mä ny vaan rakastan sitä niin kai mä siitä sillon puhun!

Ja aina tuo tinttaalu alkaa vasta sängys ku ollaan peittojen alle päästy. Joko se on pienes tuitelis tai sit se on vaan niin väsyny että sitä rupee ärsyttään ja kiukuttaan niinku pikkulasta. 

Mm. nää oli avokin mietteitä eilen: se ei tykkää jakaa mun sydäntä. Se ei halua olla kakkonen. Se ei halua B:tä meidän väliin eikä rinnalle. Se haluaa omistaa mut yksin. Se uhkas jättää mut, eli joko se tai B. Se uhkas poistaa B:n hahmolistaltaan. Sen mielestä mä saan enemmän irti B:stä ku siitä. 

Sitte avokki rupes sanoon siitä, ettei B oo edes todellinen! Se on sen luoma pelihahmo jota mä palvon. Mä suuntaan tunteeni johki semmoseen mitä ei oo todellisuudes olemas, ja se on fakta. 

Njoooh.. :D Koska avokki oli vähemmän mukavas mielentilas, niin en jaksanu ruveta vääntämään tosta todellisuusasiasta. Tai tietysti mä aloin heti väittää että on on on se oikee!! Mutta sitte tajusin että parempi lopettaa heti alkuunsa ja ruveta nukkuun! :P

Nyt aamulla ku herättiin, niin me jo naureskeltiin avokin yölliselle riehumiselle. :D Avokki sano, että näin päivisin (ja selvinpäin) sitä lähinnä huvittaa mun rakkaus B:tä kohtaan, mutta että silti sillä on aina pieni ärsytys takaraivos koska tietää jakavansa mut toisen miehen kans.

Mä oon ainaki edelleen hyvin tyytyväinen elämään kahden miehen kans. Kummastaki löytyy hyviä ja huonoja puolia. Mä en vaihtais niitä kehenkää enkä mihinkää! ^.^ 

Ps. Kaikki lähti siitä, ku sanoin eilen illalla B:lle hyvää yötä mutten avokille. Ups. Avokki sano sängys "mikset sä sano mulle niinku B:lle?". Mä olin hetken aikaa wooot mitä muka olin sanonu mutta sitte muistinki. Ups hups.