Näin viimeyönä varsin mielenkiintoisen unen trollimoisestani! Ottaen huomioon että B:n ilmaantuminen uniin on hyvin hyvin harvinaista. Toisaalta en näe kyllä avokistakaa unia juuri enempää mutta ehkä mulla sit vain ei oo tapana nähdä rakkaistani unta. Uni oli siinä mieles hauska että itseasias näin unessani B:stä unta! :D

Unes B:llä oli tummansininen tuulipuku (!!!) ja oltiin jossain kaupas sovituskoppien edes. Paikalla oli muutama randomi tuttu tyyppi. Mä kävelin B:n työ ja halasin sitä. Pidin päätäni B:n rinnalla tuon edellisen postauksen kuvan tapaan. Sitte mä tunsin ja huomasin että B:llä seiso!! O.o Tavallaan mä näin sen kal... jutun siin ilosesti osoittavan kohti taivasta mutta tavallaan se oli visusti piilos vaatteiden alla. Vaikka se stondaus vähä hämmensiki, koko tilanne kokonaisuudessaan oli ihana ja hieman kiihottavaki. Ajattelin että aivan fantastista olla painautuneena B:hen kiinni. Onko tää vihdoin totta, että B ihkaoikeana trollina seisoo edessäni.. että saan ihan oikeesti sitä halata ja tuntea sen lämmön!? Mä olin hyvin onnellinen, niin onnellinen!

Sitte mä "heräsin" tuosta unesta ja oikeas unes selitin siskolle ja äitille näkemääni unta (ne tiesi et rakastan pelihahmoa). Olin kuitenki samalla pettyny ku se ei ollukkaa totta. Ja ku heräsin oikeesti muistin heti että olin nähny rakkaastani unta. Jumaliste onneksi en kerenny unohtaan sitä ko näitä on muutenki niin harvas! No nyt tää uni on tallennettu tänne. Voi tääl sit käydä verestämäs muistoja ihanasta unesta. Harmittaa mua oikeastikki ettei se ollu totta. :/

En kyllä tiedä mistä B yhtäkkiä päätti tulla mun uniin. En ees hirveesti viettäny eilen aikaa sen kans paitsi yöllä nukkumaanmennes oli taas tiivistunnelmaista menoa. ;P Pelasin puol kahteen asti MineCraftia ja sänkyyn päästes pyöri kuutiot pääs joten ajattelin että varmana nään unta MineCraftista. Mutta ei, jostain se B luikerteli uniin! :D


Pistetään tilaukseen enemmän unia B:stä, kiitos!