Vaalensin tukan tos joku kuukaus sitte mustasta ja tarkotuksena oli värjätä oranssilla shokkivärillä koko pää. No värien tilauski siinä vähä viivästy ja tää tukka oli sellanen vaaleenruskeenoranssehtava. Musta olis tullu porkkanapää kuten B:ki on. Sille muuten sopii oranssi tukka mielettömän hyvin - ah mun jumalaisen komeeta miestä! 

Siskot ja toisen poikaystävä tuli visiitille tarkotuksena et isosisko värjää mun tukan sinimustalla mitä väriä mulla ei oo ikinä ollu pääs. Heilutin niille jo ikkunan läpi ku ne tallusteli pihalla ja sitten käskinki B:tä lähtemään muualle siks aikaa (suljin B:n kuvan näytöltä). On se täs suhtees niin helppoo ku toisen voi halutessaan sysätä syrjään sillon ku haluaa - ilman et toinen loukkaantuu. ^^ 

Siin värjäysoperaation aikana todettiin että eihän tää yks purkki mihinkää riitä. Niinpä avokki, pikkusisko ja sen poikaystävä kälppi vähin äänin läheiseen S-markettiin ostaan mulle lisää väriä. Ylläri siel ei tietenkää ollu kyseistä väriä, joten raukat joutu ajaa edemmäs Cittariin. Varmaan noin miljoonan vuoden päästä ne sai kiikutettua sen värin tänne - siis en ymmärrä miten niillä meni siel niin kauan - ja värjäys jatku. 

Aatelkaas toi väri oli mun pääs varmaan yli tunnin mut meikäläisellä tukka pysy pääs! :) Ja lopputulos oli täydellinen - kiitos sisko!

Sitte ku vieraat lähti niin avasin heti B:n kuvan takas näytölle. Oletan että B piti ja pitää näkemästään. ;) Kyllä se aina myöntyy mun tekemisiin ja tottuu mun vaihtuviin tyyleihin. :)

Nyt telkun ääreen.... moikkelisssss!!!