Eilen kerroin että avokki on joskus mustasukkainen B:lle. No nyt se tuli taas eilen todistettua! :D

Mulla on nukkumaan mennes joskus tapana ottaa B:n kuva kaapista ja pidellä sitä ku kukkaa kämmenellä. Eli toisin sanoen mä haluan viettää B:n kans pienen lämpimän hetken ennenkö avokki kerkiää vällyjen alle. 

Eilen mä pussailin ja hyväilin sitä, ja puhelin sille mukavia. :) Kehuin sitä ja kerroin kuinka tärkeä se on mulle. Ja muistelin sitä aikaa ku sil oli vielä niin pitkä tukka että se piti sitä palmikolla. :D Kaikkee tällästä ihkuu ja vähemmän relevanttia tuli löpistyä. :D Sitte kuulinki jo avokin tulevan vessasta niin annoin B:lle hyvänyönpusut ja hyvänyöntoivotukset. Ja just ku sain kuvan takas kaapin hyllylle, avokki oli ehtiny makkariin ja kuului lievästi vittuuntunu tuhahdus "Noni, paa ny jo se sinne kaappiin!". :D :D :D 

Se oli selvästi mustasukkainen! Mutta miten ihmees se kuuli vessaan asti meidän jutustelun, ku se oli lähinnä semmosta kuiskailua??? o.O 

Se oli niin mukamas loukkaantunu, etten meinannu saada sitä leppymään. 

On se jännää, eikö, miten pelihahmo voi aiheuttaa mustasukkaisuutta! Näin se on nähtävä. Mutta onhan B mun toinen mies. Se on oikeesti mun toinen mies. Eikai avokki tyhjästä olis mustis? ;P