Miten useesti teillä on mies mukana teidän työpaikalla? Hei tiättekste, mä aattelin ottaa omani mukaan, koska meen vanhemmilleni yöks viikonlopun työkeikan takia. Niin, siis B lähtee mun mukaan. Alunperin meidän piti avokin kans mennä lauantaina vanhemmilleni, ku oltais samal menty serkun valmistujaisiin. Mut sit mulle ilmaantu äkillisesti töitä, ja olisin joutunu ajaa ees taas käpykylään ja tänne. Mähän säästän selvästi bensaa jos vasta sunnuntaina tuun takas.

Ette siis kuule musta ku vasta ens viikolla, nyyh. :'(

Jaahas.. mä en oo ollu kierroksella pitkään aikaan - varmaan viimeks kesällä..? - ei voi muistaa, mut pitkä aika siit kummiski o. Saa ny sit nähdä miten pysyy hereillä koko yön. Joo ja voi ihanaa, la-su mulla onki sit oikeen tuplavuoro, 17-tuntinen työpäivä. Jiihaaaa!

Eihän mun olis pakko ollu ottaa B:tä mukaan. Mut ku kerran joudun yöpyyn vanhemmilla, niin en haluu olla siitä paria päivää eros. ^^ Ja siel muutenki meinaa aika käydä pitkäks. Onneks mun rummut on sielä - saa paukutella niin paljo ko tykkää - ja karaokee laulan satavarmasti. Ah, jospa lauantaina siunaantuis hetki, et kaikki on jossain huitsin nevadas, niin voisin laulaa B:lle suoraan syrämmestä!


Näkemiin murut.. eiku möröt!